thanx korang

Thursday, February 14, 2013

HATI DAN PERASAAN INI


korang tahu tak??? mesti korang tak tahu kan...

pada saat ini ketika entry ini ditaip....aku berasa sangat-sangat tertekan....

sekarang dh 34 minggu... maksudnya 6 weeks more to go.. itu pun kalau sempat 6 minggu kerana bebanan kerja terlampau akhir2 ini membuatkan aku rasa aku akan terberanak awal....

serius dari pagi tadi tak senang duduk aku dibuatnya....

kehulu dan kehilir argghh stress btol.....

orang sekeliling pn mcm tak paham yg aku tengah sarat.....

so dlm nk menyejukkan hati maka lari dari kerja kita meluahkan perasaan di blog ini....

penat usah cerita tp sedapkan hati sendiri....

tanggungjawab.... dah nama pun dibayar gaji.... takkan lah nak buat kerja ala kadar kan....

mengenali aku... mmg tak lah aku nak buat keja cincai boncai ni kan....bukan style aku...

but now.... im really looking forward for my maternity leave....

3bulan... mmg takkan ku jawab panggilan pejabat....

lagipun cuti tahun lepas + tahun ni ada dalam 50++ (belum tolak GCR)

mmg aku akan cuti sakan....

berehat dari keja yang melelahkan......

cikweenkata : baca kt internet ramai yg ckp ada jugak org yg bersalin awal...seawal minggu ke 34 ni... jd mari kita berjaga2

xoxo-cikween

6 comments:

Lina said...

samalah kita tgh sarat jg dah 36 minggu...tggu masa je tp buat tak tau jer coz bila difikir nanti makin nervous padahal anak ke-3 dah hehe

SURIA AMANDA said...

mak oii...amik cuti bersalin sekali ngan cuti tahun yg berbaki tu la angah....senang citer..xde nak ngadap dorang2 yg x ebrhati perut tuh...

mila said...

eh kalo 34mggu, x masuk 9bulan ag kak..risiko tuh..arap2 akak leh tangani stress tu ye...anak sulong ke?

cik gObu said...

lina
36 mggu pergghhh

lg dasyat kita anak kedua ni pn dh seram sejuk ni

kak pizan
tue lah psl kalau tak pk psl anak family suami sume mmg dh berenti agaknya

cammy lia
anak ke dua... huhu stress lah dik keja terlampau byk org sekeliling plak tak paham :(

Unknown said...

sabar ye.. atk pe lepas ni boleh cuti sampai lebam hihi

cik gObu said...

hehehe mmg pung cuti tanpa pk pasal opis yahooo