thanx korang

Wednesday, October 19, 2011

RINDU KAMU

gambar adalah besar
tak tahu nak kecilkan mcm mana

sumber : FB mek
heheheh sorry babe
terpaksa copy dari situ

gambar di ambil pada 2007
tak ingat aku kami hadir acara apa di genting

korang yg dah lama baca blog aku tahu kan ini siapa

kadang2 aku sendiri tak tahu nak namakan apa
hubungan kami

susah senang bersama
kami makan sepinggang
tidur sebantal
minum secawan

kemana2 berdua
sekarang sudah berbeza

dah setahun agaknya

dia jauh di sana

aku juga dh memulakan fasa kehidupan yang baru
setelah bersuami hari tu

walaupun begitu
perasaan rindu masih di situ

walaupun kini ku tahu
dia sudah ada penggantiku

untuk mek :

sampai sekarang...
aku masih tak da kawan kat pejabat
aku tak tahu nak sarapan dengan siapa
aku tak tahu nak gossip dengan siapa

memang ada yang penjadi peneman
ada nana, ada kak ida, ade fendi, ade zue, ade dodo
tp sume tu tak sama

mcm kita dulu2

:(

aku tak lagi bersarapan kt bawah
aku tak lagi menghadiri jamuan2 raya kt bahagian2 yang lain
mcm yang kita selalu buat kecoh dulu

aku nak kau tahu
walaupun kita jarang bertemu
jarang nak berchit chat mcm dulu
aku tetap sayang kau

sayang adik kepada kakaknya
sayang kawan kepada kawannya
sayang yang melebihi segalanya

rindu pada mu
tak mampu nk ungkapkan dengan kata2

kau kawan yang paling istimewa
walaupun kadang kala kita bermasam muka
berdiam..membisu tanpa sepatah kata
tp ku kira itu lebih merapatkan kita

aku skang dh banyak berubah
banyak benda aku dh boleh buat sendiri
kerja2 kt rumah
masak....
dh tak malas mcm dulu
semua nak harapkan kau
amek kan air
masakkan

hehehehe

even buat keputusan
aku dh boleh sendiri

mesti ko bangga dengan aku kan...

huhuhu
ok aku stop dlu
dh tak bleh nk taip
air mata dh menitik2
mcm org putus cinta

hehehehe

cik ween kata : rindu pada teman baikku ini :(

xoxo - cik ween






4 comments:

♥cik.mental♥ said...

babe...

pepagi lgk ko dh buat aku nanges.

thanks utk entry ini. it means a lot.

walau sape pun yg dtg dlm hidup aku, diorg takleh nk ganti tempat ko. u hv ur own special place. takde yg blh gugat takhta tu. aku syg ko. aku nk ko tau tu. syg sgt2. bg aku we're more than just any BFF. blh katakan ko adalah my other half. soulmate aku.

mmg aku bangga dgn ko sekarang. ko dh nmpk makin matured. dh ada perubahan. alhamdulillah. itu yg aku doakan hari2. semoga semuanya sentiasa terbaik dan lancar utk ko.

jgn bimbang. aku takkan mungkin lupakan ko, hubungan ini (walau dh bunyi mcm lesbian sikit... but do i care...?) heheheh...

love u, forever n always.
-mek-

Anonymous said...

patut la asik hujan je kt sini hehehe...windu mek jugak ;) -mOmmy d0d0

cik gObu said...

hikssss

kita kan kdg2 mmg mcm lesbo
wakakakaka

rindu saat menjadi penyiasat
lari2 nyorok

wakakakaka

terima kasih sebab sudi teman aku
dalam senang dan susah

dodo
sunyi kan mek takde?

♥cik.mental♥ said...

waa... korang tau... aku rindu korang sgt2. kat sini takde member gila2 cam korang. tensi gua dowh...