thanx korang

Wednesday, October 19, 2011

BUKAN KERANA RUPA

korg tgk?
rancangan vokal bukan kerana rupa
kt tv3

ok tak suka rancangan tu
sbb aku ni kan cepat touching
sedih ok
bila tgk part salah seorang peserta cerita
yg kdg2 org x nk dgr pn dlu pn suara dia
hanya sbb fizikal

sobbbb
mengalir air mataku

sbb aku on tergolong
mereka yg mcm tu

aku takde rupa
aku takde suara
malahan gemuk pula

setakat kena hina
kena perli
tu dh biasa

pekak je telinga

selalu bila mengadu dekat suami
pasti ada kata2 semangat dari nya

adalah ayat2 yg menyedapkan hati

terima kasih suami
terima kasih kepada teman2
yg sudi berkawan
dengan aku yang serba kekurangan

kepada mereka2 yg rasa diri sempurna
igtlah allah itu maha kaya
maha pengasih
maha berkuasa

tak mustahil
segala apa yang ada pada kalian sekarang
sekelip mata
allah boleh ambilnya semula

cik ween kata : lebih suka bersederhana

xoxo - cik ween

3 comments:

♥cik.mental♥ said...

babe..

U ARE BEAUTIFUL IN YOUR OWN WAY.

Cikwa said...

jadi la diri kite seadanya..alhamdulillah dapat suami yg memahami kan..

cik gObu said...

mek
u too babe...

we are hot2 and spicy
wakakak perasan pula disini

sis wawa
huhuhu
kdg2 tao suami saje je nk amek hati