thanx korang

Monday, October 3, 2011

LAWAK MINGGU INI - JOHAN

umah sapa takde astro
angkat tangan

aku!!!!!

hahahahha

yerlah sejak ada unifi
ada tv free
jadinyer aku takde lah nk membazir duit bayar astro gak
yerlah duitku bukan ramai pn kan

so memandangkan umah takde astro
tp nk jugak nonton rancangan yang berbentuk hiburan
jadinya
aku berdatingan dengan suami
g menonton secara LIVE

ini pn setelah dpt info
dari adik aku yg sedang LI kt perbadanan

LAWAK MINGGU INI
aku sebenarnya berharap sangat dapat nonton SEPAH

tp JOHAN pn ok lah
best jugak

aku suka jugak JOHAN

tp sorry to say lah
JOHAN tak brape nak kelakar lah
yang sangat2 kelakar
EBBY YUS
hehehe

memang gelak tak hengat

dan seperti biasa
aku akan agak gila bergambar
jd tunggu sampai orang agak reda

auditorium pn agak kosong

dapatlah ai bergambar dengan JOHAN
hehehehe

dulu kini dan selamanya
aku mmg agak senang nak dpt peluang bergambar dgn artis

:D

cik ween kata : dating setelah berkahwin syok kan

xoxo - cik ween

2 comments:

yummien straggy said...

kite nmpak awk dalam tibi..hehe!

cik gObu said...

huehuehue maluuuuuu