thanx korang

Tuesday, October 25, 2011

MASTERCHEF...KER???

korang tgk tak rancangan masterchef malaysia ni

aku????

sumpah baru semalam aku tengok
tue pn lepas baca status sorang junior aku waktu sekolah dlu
yg classmate dia masuk

si aisyah

aku pn tak terus bayangkan si aisyah bonzer ni

aaaa
adakah betul ejaan bonzer di situ
lantak lah kan

malas nk betulkan

hehehehehe


kalau korg tgk semalam
mst korg dpt tgk si aisyah
dpt pujian

bangga sungguh aku
wakakakakak

walhal takde kena mengena pn oke

just bangga lah sebab aku tao
nasi lemak mak dia
mmg terbaik waktu kt sekolah dlu

dahlah dia satu dorm ngan aku
sebagai senior yang paling berhemah
harus lah aku dera dia tiap2 weekend
muahahaha

tp kesedapan makanan nasi lemak di weekend
tidak kekal lama

biasalah ada balaci2 cikgu yg tak puas hati
g report
psl si aisyah jd supplier nasi lemak sedap ni

yerlah mana dorg tak mereport
dining tak ramai yg pergi

eleh
dining tu mmg takde sape pn yg hingin nk pergi lah
bkn sbb nasi lemak aisyah yg sedap tu erkk

aku masih berdendam dengan si pereport sampai sekarang
muahahaha

ok lah aisyah
good luck

i know u can do it

cik ween kata : rindu waktu sekolah :(

xoxo - cik ween

No comments: