thanx korang

Monday, September 19, 2011

PURPLE SOUL

first day bekerja after bercuti panjang
hurrmm
dh tentu kekok

malas tu usah citer lah kan
isnin
bosan
jemu
hhuhuhu

wish one day hubby ku akan jd millionaire
leh duduk umah jek
celik mata shopping
g around the world
pergghh terbaik dowh

lupa nak wish
SELAMAT HARI MALAYSIA

dalam aku tengah berpantang
aku sempat g dataran merdeka

punyalah
pertama kali dalam 29 tahun aku idup
aku g sane nk menyambut
huehuehue

ni suma gara2 hubby yg nk amek gmbr lah ni

mula2 mcm sedih sebab tak leh nk duduk tepi jalan
sebab dh penuh
tp dek kerana otak ku yg bergeliga
berjaya sampai ke depan tu

heheheh
dan kepanasan
dan perpeluhan tidak sia2
apabila dpt tgk secara live mamat di bawah

owwhh jejaka idaman malaya ni
dinobatkan sebagai tokoh muda
ensemmmmmmm

dan lebih menambah perisa lagi
mamat ni adalah tidak sombong

dh lah ensem
kaya
tak sombong plak tu

ada satu gambar
yg hubby dpt
secara eye contact
huhuhu

dia lalu je
kita org panggil
and dia dengan senang hati
memandang dan melemparkan senyuman
siap peminat nk amek gmbr sama tu
walaupun dia rushing nk ke pentas utama
tp dia layan gak

hebat kan kan kan
pakej lengkap tue mamat ni
sapa yg jd isteri beliau
adalah sangat beruntung dan cerah masa depan

untuk pertama kali aku ke sana
dan apa yg aku rasa
menyambut hari kemerdekaan
bersama rakyat malaysia yang lain

aku adalah sangat bangga
menjadi rakyat malaysia

yg berbilang kaum
agama dan bangsa
tp kita mampu hidup dalam keadaan harmoni

bangga melihat semangat rakyat malaysia
yang sanggup pagi buta
ke dataran merdeka
dengan anak kecil
tp demi untuk menanam semangat patriotik di dalam diri, anak dan keluarga
semua di redah sahaja

bangga dan like berjuta kali untuk mereka2
yang sama2 memeriahkan sambutan hari kemerdekaan di dataran merdeka

cik ween kata : tahun depan insyallah kita pergi lagi

xoxo - cik ween

2 comments:

eMMe said...

bangga dgn kamu cik gobu...cayalah! Merdeka!

cik gObu said...

heheh merdeka....