thanx korang

Monday, September 12, 2011

JAMUAN RAYA OPIS <-- AKU TAK DE TAHUN NI

tahun ni
buat pertama kalinya
setelah 5 tahun berkhidmat
di sebuah jabatan kecil di
putrajaya ni


aku tak hadir ke majlis sambutan hari raya pejabat
huhuhu

selalunya
aku akan turut sama
kecoh2
melantak dulu sebelum orang lain
then orang yg terakhir chow dari lokasi majlis
dulu seronok gak
sebab mek ade
tp sejak dia dh pindah
jd kureng skit

tahun ni aku tak sihat
masih lah bermc di rumah
hope next week dah boleh masuk kepejabat

insyallah

xsakit....
hati sakit badan sakit
tp aku redha jek

anggap ini semua ujian dari allah
ada hikmah di sebalik semua ni
insyallah

doakan aku cepat sihat yer?

cik ween kata : x dpt nk melaram baju raya kt pejabat tahun ni :p

xoxo-cikween

6 comments:

AkUFiZA™ said...

ku doakan yang terbaik untuk mu babe!
redhakan semuenye ye ..

Cikwa said...

aisehh..sakit ape nih?? sakit sebab terperanjat ke ween?? *wink wink*

cik gObu said...

mcd
tq babe

sis zura
saya baru je kehilangan
sob sob sob

Anonymous said...

DOra Rara: beb so sorry to hear that...br dpt tau..aku br msk keje

izzanis said...

salam singgah tengahari tuan blog... :)get well soon ye.. take care..

cik gObu said...

dodo : huhuhu what to do :(

eezance : terima kasih