thanx korang

Tuesday, September 20, 2011

KEGILAAN MU KEWARASAN KU

orang kata...
kalau dah nama nya perempuan
mesti suka kumpul beg tangan
mesti ada banyak koleksi beg tangan
paling sikit pun mesti ada 2
terutamanya mereka yang bekerja

tapi aku pula
aku cuma akan hanya satu handbag dalam satu2 masa
aku pakai
aku usung sampai lah tak boleh guna
aku ni bukan perempuan lah yer????

orang kata....
kalau dah namanya perempuan
mesti ada banyak koleksi kasut
kasut yang boleh di pakaikan dengan baju2 kerja yang ada
setiap bulan mesti nak beli walaupun sepasang

tapi aku pula
aku cuma akan hanya ada sepasang kasut
juga sepasang selipar untuk berlibur di luar waktu kerja
kasut kerja tu lah aku pakai
sampai rosak juga
jadinya...
aku ni bukan perempuan lah yer

minat kita
ketaksuban kita
semuanya berbeza

jangan samakan diri dengan yang lain
yang penting
kita ukur baju di badan sendiri

:D

cik ween kata : entry saja suka2

xoxo - cik ween

No comments: