thanx korang

Thursday, September 29, 2011

NK GAK UP PASAL MAKE UP

heheheh jgn tertipu
ini bukan make up aku
ini make up mak andam aku waktu sanding bulan 7 itu hari

make up aku?
sedih nk tunjuk kt korang
sbb aku bkn jenis yg pandai bermake up
dh lah hodoh
tak nak pulak bermake up
hahahahah

mmg lg nmpk hodoh lah kan

walaupun aku wanita
cewahhhh
dh jadi bini orang ni
kena panggil wanita lah kan

yerlah
dh kawen takkan nak perasan diri itu anak dara meletop2
nk panggil gegirl lg
:p

lepas insiden sebelum kawen tempoh hari
jerawat yg bertandang
tak reti nak pulang2

aduhhhh
serabut sudah

ada member suggest pakai satu produk ni
tp mcm tak berkesan je

so amek keputusan
kalau tak ok jugak by end of oct
aku nk g klinik

jmp doktor
itu sebaiknya kan

penat dh uols nk touch2 up muka
yg sememangnya tak cun ni

yerrr ai sedar diri ai tak cun
tak mcm korang2

:D

cik ween kata : owwhh doktor tggu kedatangan ku

xoxo - cik ween

1 comment:

Anonymous said...

..ooo..kalo nak try..aku suggest produk yg aku pakai..Krim Myk Kelapa Dara..kalo nak try ada lg..da xpakai dah sekarang..sebab jerawat yg dlu dah tau balik rumah hehehehe

Dodo