thanx korang

Monday, June 28, 2010

PENGSKODENG TEGAR!!!

aku adalah PENGSKODENG TEGAR!!!!
ok itu jek aku nak bgtao.sekian.terima kasih.
opsss ada lagi
aku skodeng mereka2 yg ada kepentingan dalam idup
yang selalu skodeng blog aku
yang selalu drop komen
mmg tiap2 hr aku skodeng
selebihnya kalau blog tu aku rase rubbish
lebih kepada rasa meninggi diri
mmg bye2 lah yer
so jgn lah perasan disitu....
org yg drop komen pn takde
lg mau claim org skodeng blog dia
hahahaha
owwhh entry ini bukan ditujukan kepada sapa2
END
cik ween kata :sebena nyer aku takde idea nak update ape hr nie :p

2 comments:

MY HEART said...

huhuhuhu... awak,

masalahnyakan wak... blog saya selalu je kena skodeng tapi takde pun orang nak tinggal komen... camne tu??

cik gObu said...

avelyn
heheheh

at least segala entry tak siok sendiri kan?

tak meninggi diri

ok lah tue.... :D