thanx korang

Friday, June 18, 2010

PELAMIN ANGANKU MUSNAH <--- gelakkan diri sendiri muahahah

selamat sudah majlis kenduri kawen akak aku

hehehe gambar hodoh yg diletak adalah sengaja
dengan tujuan untuk menunjukkan betapa besarnya lubang idung pengantin
hahahaha

gila penat
tp tak sepenat waktu nikah
mungkin sebab kali ni katering
and siap dgn tukang hidang
jd relaks skit

eh aku bukan sentiasa relaks ker
hak hak hak

khidmat katering
dan khemah
dan juga pelayan
ku berikan 4 bintang

makanan???

hmmm 3 bintang sajork
boleh lah
takde lah sedap sgt
takde lah buruk sgt

tp servis mmg tip top korang
cantik giler
dh nmpk grand plak kawen akak aku tue
walhal kiteorg buat biase2 jek
:p


gaya2 seorang bakal photog
photog junior
hahahahaha

sebok lah
die pun nk ngamek gmbr gak
isshh bdk nie

aku riso jek kalo die terjatuhkan kamera aku tue
maun nangis guling2 oooo

tp pandai gak die amek gambar tao



tetap nk menyibuk
waktu mama long ngan ayah long nyer bergambar

aduhh own own
sudah2 mengamuk
aku rasuah anw

hahahahaha



dan akhir sekali
saje aku tempek gmbr yg nie

gmbr yg elok2 tak bleh
kena letak dlm album pengantin

korang tgk lah own tue
saje jek

and gmbr raja azlan bersama engku arfah
tue yg tgh2 baju biru tue
itulah dia raja arfah @ engku arfah

hehehhe

belom tamat lagi episod kawen nie
pasni nk sambung gmbr and cerita sewaktu majlis bertandang ahad nnt

harap2 family abg ipar aku
hidangkan tapai yg enak dan lazat itu
hahahahah

cik ween kata: smp hr ni rase penat lagi....walhal tak buat keja pun
mueheheheh

7 comments:

kupaslaroren said...

mmg pro lah gaya own amek pic tu eheheheh....

cik gObu said...

cik kupas
dia mintak 7d mcm uncle nyer

adehhh
pucat cik ween mendengar nyer
huhuhu

kupaslaroren said...

perhh!!....demand..

Ada Dalina said...

canteknya gold!

p/s: cik ween, sila save url baru i yer?hehe..tq

cik gObu said...

cik kupas
gigil2 terus hahaha

ada dalina
roger and out ;)

susudalambotol said...

wahh. ko dah ada junior dah? ;p

cik gObu said...

hidd

sudahhhh
hahaha :D