thanx korang

Monday, June 14, 2010

NIKAH.....


ini lah dia si lonjong yang dh selamat jadi bini orang tu
hehehehe
serius penat nak mampus waktu hari pernikahan
sampaikan dh sudah majlis baru perasan yang adik2 tak sempat nak tukar baju
yang sempat
aku, ibu ngan daddy
of coz lah aku sempat bersiap coz keja aku
duduk dalam bilik pengantin jek
hahahahaha

bapa pengantin iaitu daddy ku dan si bini orang
hahahaha
mulenyer majlis nak diadakan di masjid
tp malang sekali
2 hari sebelum pengantin perempuan telah diserang penyakit misteri
yang tiap2 bulan akan datang menjenguk kaum wanita
hahahaha
period lah bai ape lagi
potong btol lah....
so terpaksa tukar
majlis pernikah dibuat di rumah sajork
rumah ku yg kecil dan sempit itu
jd sesak dan panasssssss

gambar waktu batal air sembahyang
eh aku nak tanya lah
penah tak dibuat orang
pembatalan air sembahyang ni
bagi gelang kaki?
baru cara kan ulur kaki gitu
hahahaha
*mmg kurang ajar...sebab tu tak dapek naik pelamin lagi :p
takde lah kadang2 kite kena buat kelainan
ni asek ulur tangan jek
asek ulung kepala
ape salahnya ulur kaki plak :p
dan ini gambar pengantin tak jadi
dan pengantin last minit terus jadi
hahahaha
dan sesudah majlis
baru lah sedar yang kami lupa amek gmbr sefamily waktu along baru pas nikah
aduhhhh
mcm mane lah bleh tak perasan
lgpun nak amek gmbr ape
ain, alang, acik pake jeans ngan tset jek
dgn rupa tak mandi lagi
aku jek yg sempat cun cun
sebab aku kan ANGAH
keja aku duduk dalam bilik pengantin jek
hahahaha
*statement di atas adalah statement orang yg pemalas tahap gaban
akhirnya berjaya jugak si lonjong aka along menjadi bini orang
huhuhu
tak nangis pun waktu nikah
waktu bersanding plak nangis
hahahahaha
ok lah nnt2 kite sambung cerita waktu sanding yer
cik ween kata: alahaiiii demam tak kebah lagi :p









4 comments:

MY HEART said...

nampak cik ween comei pakai baju kebaya tuh... alolololo...

cik gObu said...

avelyn

prakkk koyak sependa ku
hehehehe

tq2

Ada Dalina said...

chantek!

turn cik ween bila plaksss?
heeeee...

cik gObu said...

ada dalina

gulpppp

soalan yg menakotkan

insyallah
kalau ada jodoh kawen lah cik ween nie hah