thanx korang

Wednesday, June 16, 2010

CANTIK TP IYEWWW

*selipar aku dan siapa lagi... korang pun tahu

hmm boleh tak kita berhenti rehat seketika dari cerita kenduri kawen akak aku

fuhhh byk giler gmbar
rambang mata nak memilihnya
hmmmm

aku nak cerita pasal satu sikap manusia
yang sampai sudah aku tak faham
mengapa...

orangnya cantik
*cantik ker???
bergaya....

tetapi rupa2nya

nauzubillah
pengotor lah

keterangan mengenai kotornya itu
aku tak bleh nak tulis kt sini
terlalu sensitif
kui kui kui
*ciss masih sempat nk jaga hati orang lain lagi

huhuhu
kenapa yer mcm tue

aku??
tak cantik
gemok
hodoh
tp alhamdulillah aku pembersih
walaupun kt rumah family aku maha malas nya
aku jarang buat keja rumah
tp bila berdikari
aku pandai bawak diri
aku pandai jaga diri

entah lah
bagi aku biarlah luaran org tgk kite comot
hodoh
asalkan dalaman kita bagus

aku tak ckp aku sempurna
hati aku putih dan suci bak salju
tp aku belum sampai ke tahap itu

luaran mahu perfect
tp dalaman haikkkk

lempap sana
lempap sini
tinggalkan haiwan ternakan lagi

kepada kawan2 yang masih baca blog ni

igtlah
biarlah org nmpk kita pake jeans
tset
selekeh....dressing yg ala kadar

asalkan
kita tau jaga kebersihan
hati tu yg penting
kasik clorox selalu
supaya kesan kotoran yang melekat kt hati
akan cepat hapus dari dalam diri

:)

cik ween kata: saja nak berkongsi rasa kecewa.....

5 comments:

kupaslaroren said...

setuju dengan cik ween...'dalaman' kita kasi clear bukan panau jek kene kasi clear hihihihi

cik gObu said...

hahaha
tp susah lah awak
bila hati dh berkurap

KAK RAINBOW said...

ween , nurul ada penah jumpa org mcm ni masa zaman study dulu. org cantik tp pengotornya masyaAllah

Mîss Rôry said...

agree with u cik ween.. ;)

aku pong ade gak knal dgn org cmni, bkn nk umpat, tp klu ditegur kite lak kna blk, sbb tgok gaya mmg xleh ditegur kn..

sume nk bajet cantik, baju cantik, kasut cantik, make up harus tebal2 kononnye cantik, pakai brand2, pakwe mau handsome mau kaya..

tp pemalas, kebersihan n kekemasan lgsung x dijg.. bajet de org nk kemas nk bersihkan gak nyer..

org len tgok pon, eeii die ni x geli ke dgn kesemakkan, kekotoran yg die sndiri wat..

cik gObu said...

nurul
huhu tue arrr
tertekan gila

but alhamdulillah
can get over it
lantak dia lah

ms.rory
hmmm
bergaya dia lah orangnya kan
tp rupa2nya

haikkkk

takperlah just pray one day
dia punya kesedaran diri ;)