thanx korang

Tuesday, May 11, 2010

UTARA DAN KAWASAN SEKITAR


*gambar adalah sengaja gelap



owwhhh owwhhh owwhhhh
kamu yang berada sedikit di utara

dan juga kamu yang berada disekitar kuala lumpur

janganlah kamu2....

sepuluh kali sehari refresh blog saya yang tak seberapa ni


isshhh

jgn refresh banyak2 kali

or skodeng sekali je sehari
3-4 kali tak guna gak
setiap satu hari hanya ada satu entry


:D
peace!!!



cik ween kata : gua bukan buta IT...gua leh detect ip2 yg bertangga kt blog nie.....tue yg leh tangkap sorang dua tue...berpuluh kali refresh ko.....


6 comments:

♥cik.mental♥ said...

opsss! kantoi!

p/s : aku refresh sekali sehari jek. ekekek...

MY HEART said...

seb baek saya datang 100 kali kat blog awak ahaks....

nak tunggu entry baru punya pasal...

cik gObu said...

mek
babe....
sudahhh mane mau selindung lagi

avelyn
heheh esokkkkk

tp takde lah berapi pun
heheheh
suam2 jek

♥cik.mental♥ said...

tu arr...
org berbelog, dia pon mahu berbelog
klu nk tau ade update ke tak follow jek lah
kan senang
tak yah refresh byk2 kali
buang karan jah
ekekekek...

cik gObu said...

mek
kebodohan nyer terserlah jua

bencikkkk

♥cik.mental♥ said...

kan?