thanx korang

Thursday, May 20, 2010

MANUSIA KE GABAN

satu kejadian aneh berlaku semalam
*which is hari ni....baru lepas tadi...tp aku kan suka kuar entry lambat2....hahahha

setelah 1 jam berperang dengan report yang dato' bos suruh prepare
jari pun dh naik kejung menaip
dengan ym yg menyala tak henti
buzz di sana sini

adehhhh

cik ween : dato' report nie saya dh siapkan

dato' bos : hah dah siap????*buat muka pelik......

cik ween : settle dato'

dato' bos : isshhh sekejap jek..... awak ni mesin ker manusia...*sambil gelak2

cik ween : heheheheh saya dh biase berchatting dato'....

dato' bos : hah dancing????

aku terus gelak besar
hahahah

bos aku ni.....
ada bakat ke aku nak menari
menari ala2 clubbing boleh lah kot
hahahaha

cik ween kata : percutian tahun depan dh masuk dalam diari...yahoooooo

4 comments:

cujern said...

bos ko pun tau gaban eh..hehe

cik gObu said...

suzan
gaban tue ayat aku
hahahaha

MY HEART said...

nak ekottt.....

cik gObu said...

avelyn
jommmm hehehe