thanx korang

Wednesday, May 12, 2010

MAGGI KARI BERAPI

*tajuk langsung takde kena mengena dengan entry
huhuhu sabar jek lah

ok2 last week cik ween ada janji nk keluarkan entry berapi kan
hmm setelah difikir2 cik ween rasa tak mo lah
sebab buat ape cik ween nk jadi saiko mcm orang lain

akan tetapi
ada tetapi korang
hari ni cik ween nak bercerita sikit
supaya tidak ada yang salah anggap pada cik ween

ok cerita nya begini
............................................................

en.TTM cik ween
*sorry nama cik ween tak kan mention
kalau yg sempat baca tue hari
mmg REZEKI

bukan bf kepada siapa-siapa
apatah lagi suami kepada siapa-siapa

dia cuma lah orang biasa
di mata kalian
tetapi amat istimewa di mata cik ween

*sila muntah beramai2
hahahaha

cik ween kenal en.TTM sekitar tahun 2006 lagi
hua hua hua
eh baru nak masuk 4 tahun lah
kejap sangat
kiteorang kawan je actually

on off on off berhubung nya
itupun sebelum cik ween dengan .....
*u know who....

lepas tu lost contact
sehinggalah dia hadir ketika cik ween betul2 memerlukan seseorang
*korang tahu kan saat2 ape dulu

dia banyak memberi nasihat
dia banyak menguatkan semangat
dia lah tempat cik ween mengadu
dia lah tempat cik meminjam bahu
tatkala air mata ini
huhu laju.....

dan awal tahun ini
kami menjadi semakin rapat
and entah mcm mana perasaan ini boleh ada
tingggggggg
mcm magik
*blushing....ok jgn muntah

kiteorg masih dalam status teman tapi mesra
serius???
heheheh lu fikirlah sendiri

mcm yang ada orang canangkan lah
cik ween bina kebahagiaan atas air matanya

duhhhh duhhh duhhh
cik ween nak perjelaskan disini
cik ween dan en.TTM berteman tapi mesra
setelah dia selamat menjadi isteri
kepada suami yang disayangi
*sayang ker???ahaksss

so tak timbul isu bina kebahagiaan atas air mata kan
kan korang kan

sebab korang kan tahu
cik ween pun penah melalui
sakit nya
......
tp alhamdulillah dh pulih kini

sebab selalu happy2

huhuhuh

ok2 ini ada pesanan skit dari cik ween

pertama
kepada kamu....kamu tahu kamu siapa.....mungkin kamu dan en.TTMku pernah ada hubungan yang istimewa....
kamu menyayanginya
kamu pernah menyintainya

aku tidak halang perasaan itu terus subur dalam hatimu
tapi satu pintaku

jangan lah terus menyakiti hati
mengekori cerita2 kami
skodeng sana sini

alhamdulillah kami happy
kalau kamu katakan kamu lebih mengenali en.TTM ku ini

nah mungkin 4 tahun tempoh persahabatan kami
masih tak cukup nak dibandingkan dengan hubungan kamu dahulu

aku bukan Tuhan
aku juga tidak sempurna
tapi tidak salah aku ingatkan dosa dan pahala sesama manusia

KEDUA
kepada si polan dan teman si polan yang baru
*baru ke???kantoi gak dh berhubungan waktu aku dan si polan masih bersama dahulu

semoga kamu gembira dan bahagia
terima kasih kepada si polan kerana mendoakan kebahagiaanku

sesungguhnya aku tidak akan menjadi seperti kalian
bangga membina kebahagiaan
di atas air mata orang lain
*hah ni baru betul kan kebahagiaan atas air mata
heheheh

terima kasih untuk segalanya

KETIGA DAN YANG TERAKHIR
kepada en.TTM ku

terus gengam erat tanganku
terus dakap erat tubuhku

kerana aku akan terus di sisimu
menjalani segala dugaan dan ujian

terima kasih kerana masih disisi
terima kasih kerana sudi menyayangi

huhuhuhu
kau dan aku
kita hanya perancang

permulaan,
penamatan sesebuah perhubungan

ALLAH yang tentukan

dan disini aku tidak malu untuk mengaku

YES!!!!!I DO LOVE YOU :D

cik ween kata: hahahahahha hampunnnn kalau yg ada yang muntah baca entry ini...ini kan belog cik ween

13 comments:

Cik Puan*PIE said...

babe...aku ingt ko dh mkn megi ke kan..tp baca pnya baca tau la aku ape yg ko rasa...ape pun babe kebahagiaan itu psti jadi milik ko...jgn putus doa k...

IbuHani said...

best nye cake kat fullhouse.. pegi tak ajak.. haha.. takde mengena dgn n3.. hehe..

cik gObu said...

babe
huhuhu aku merindui maggi

:(

takper lah besabar skit kan

aku ok
just sumtimes aku rase aku perlu gak luahkan apa rasa di hati

asek aku jek yg kena jaga hati orang

orang lain tak penah nk jaga hati aku

mommy marissa
heheheh sedapppppp
rase mcm nk g lagi

AkUFiZA™ said...

akhirnye ..
sahabatku jatuh cinta lagi :D

cam nk joget lambak la :p

cik gObu said...

babe
ape lagi
bile nk berjimba nie

leh wat farewell party utk mek sekali

huhuhu

ini reen said...

suke suke suke

raje semoga berbahagia...

:) cinta tak datang hanya sekali..heheh

cik gObu said...

reen

tq....
raje doakan reen pun selalu bahagia....

susudalambotol said...

tajuknya bunyi lucah!

kupaslaroren said...

moga segalanya berjalan dengan lancar cik ween.....=))

cujern said...

yea..akhirnya kebahagiaan itu milikmu.. er, agak2 hang ngan aku sape kawen dulu.. huhuhu...

cik gObu said...

hidd

tajuk 18sg
:D

cik kupas
huhuhu saya hanya berserah

cujen
hahahah of coz lah ko babe

MamaIcha said...

wah!!!!!!

tajuk mmg tiada kaitan dgn entry :P

cik gObu said...

mamamarissa
heheheh tue arr pasal

saje letak sbb skang nie mmg teringin nk makan maggi