thanx korang

Monday, May 10, 2010

HAHAHA TAK LETAK TAJUK ENTRY LAGI

another sad story

mas,
my housemate waktu aku bekerja kat MITI dulu
huhuhu

b4 jadi housemate
kiteorang memang sudah sedia rapat
selalu g makan together2

ntah lah dengan mas aku selesa sangat
maybe sebab dia orang melaka
and kalau gurau kasar2 pun jenis tak amek hati nyer

seorang kakak bagi aku
walaupun bertahun berkawan tak penah sekalipun aku panggil dia kakak
hahahaha

ntah lah dh memang perangai aku kalau aku selesa dengan orang tue
takkan aku panggil akak
walaupun dia lagi tua dari aku

susah aku
senang aku
gembira aku
sedih aku
semua kami kongsi bersama

rahsia aku rahsia dia jugak
:D

huhuhuhhu
berbanding dengan teman yang sebelum ini
yang ini agak istimewa dalam hati aku

bkn niat nak membandingkan teman-teman
tp dengan mas
ntah lah..... dia sangat memahami

dulu waktu mula2 keja
gaji pn ciput
cukup2 makan jek
kadang2 tak cukup

pernah aku ngan mas tinggal RM10 nk menyampai ke gaji
huhuhu jawapannya
makan lempeng
cicah sambal
owwhh ada jugak air kopi

pergi keja kiteorang merempit jek naik moto
tak senang mcm sekarang naik kereta

berhujan
berpanas
kena ragut
:(
semua kiteorang hadapi bersama-sama

mas pandai masak
pandai berdikari
setiap kali hari raya aidilfitri
mesti dia amek tempahan kuih tart nenas
almond london

huhuu yg terbaik lah bagi aku
pernah gak dia ajar
hmmmm
rase nyer korang dh bleh agak kan?
haram lah nak jadi

dengan mas aku mmg manja skit
kalau teragak nak makan apa
mesti merengek2 skit
dia buatkan
hahahah adik yang kejam

dia lah duk melayan aku
yg tak muak2 layan LOTR tiap2 hari

owhh citer pasal LOTR
one day waktu tu 2-3 hari selepas tsunami

aku sedang leka menontong LOTR utk keberapa ratus kali
tiba2 rasa mcm tv ke kanan ke kiri
aku berdiri
juga aku rase badan tak bleh berdiri tegak

aku kejutkan mas
sekali dengar orang jerit suruh turun dr bangunan
huhuhu

kecoh btol time tue
dengan pakai baju tido
bra pn aku sarung sewaktu perjalanan turun
hahahaha

berpeluk2 lah kami berdua
huhuh takot
tp serius wehhhh
itu kenangan yang paling kiteorg tak bleh lupa
mmg menakotkan

mas lah aku rasa yang bleh tahan dengan perangai aku
and aku pn leh faham perangai dia

dlu dia ade sakit tonsil
yang teruk
yang perlu dioperate
mmg tiap2 hari keja aku berzikir kt telinga dia
tp degil bdk ni
huhuhu
ko maki lah ape sekalipun
kiteorg jenis masuk telinga kanan
kuar telinga kiri

then mcm mane aku tak sayang dia mcm ni
memang teman yang seorang ini
tiada galang gantinya

walaupun kini
kami jauh terpisah
selepas aku mengambil keputusan berpindah tempat kerja

tp hubungan kami
masih tetap seperti dahulu

dan hari ini
dia memberitahu
dia akan bertukar ke KOTA BHARU
mengikut suami
huhuh

adehhh pedih gak hati ni
huhuhu melepaskan seorang kakak yang sangat aku sayang

to my beloved sister mas,

terima kasih yer atas sebuah persahabatan yang indah ini

mmg persahabatan ini takkan putus sampai disini
walau sejauh mana pun kita terpisah selepas ini

kau amat istimewa di hati

cik ween kata : bulan kawan2 bertukar...semoga berjaya di tempat baru :p

2 comments:

♥cik.mental♥ said...

pic pakai tudung tuh chanteq!

serius oke
bkn memain

cik gObu said...

mek
hahahahah

mcm ape jek rupe aku
pipi tembam gitu
huhu