thanx korang

Wednesday, October 21, 2009

terngiang ngiang

sekarang terngiang2 kt telinga
lagu yang sangat mendalam ertinya

Pernahkah kau merasa
Cukup sudah kuberikan cintaku
Cukup sudah rasa ini untukkmu
Mati sudah hati ini padamu
Mati sudah hasrat ingin bersamamu

Pernahkah kau merasa
Hatimu Hampa
Pernahkah kau merasa
Hatimu Kosong

Buang saja semua kata cintamu

Buang saja semua kata maafmu
Hancur sudah hati ini padamu
Hancur sudah hasrat ingin bersamamu

pernahkah, pernahkah kau merasa

dikala siang datang terasa gelap gulita
tiada cahaya hanya gelap hitam dan kelam
tak ada lagi suka tak ada rasa
pernahkah, pernah pernah pernah pernahkah, pernahkah kau merasa
disaat diri terlelap
meski gemuruh kian beradu slalu mengaduh
kau tetap terlelap dalam tidurmu

Maafkan aku sayangku
Bukan maksudku menyakitimu, mengkhianatimu
Ampuni aku sayangku
Cukup katakan aku tak lagi mencintaimu
Pernahkah kau merasa


kepada yang faham dan sudah tahu
terima kasih kerana sudi mendengar luahan hati

kepada yang belum
akan ku update semuanya di blog ini
kerana disini aku bebas berlari
aku bebas menari
:)

semoga tiada lagi pemerhati
yang bebas2nya suka buat andaian sendiri

9 comments:

Jorji said...

dah gobu pulakkkk.. :P

cik gObu said...

nk mengaku gemok malu :)

T.E.M.B.U.N said...

:)
gebu yeah....

AkUFiZA™ said...

gobu2 pun tetap kwn aku :d

cik gObu said...

cik dewy
ngehhh :)

babe
huwaaa tertekan dgn org opis ku ini

AkUFiZA™ said...

peduli la beb dorg tu .. ko kne jd org yg pentingkn dri sdri skrg ni.
sudah2 la menyenangkn hati org lain tp hati sendiri memendam rse.

enuf my fren ..

cik gObu said...

baikkkk

♥cik.mental♥ said...

lagunye udah ade
nnt aku emelkan
hehehe...
gebu tp COMEL
kan? kan? kan?

cik gObu said...

muahahahaha
thanx babe :)