thanx korang

Monday, October 26, 2009

MY SUPERHERO

di suatu malam yg tak berapa nak sunyi
malam tak malam sgt lah
baru jam 9 gitu

aku sedang enak melayan facebook
memantau perjalanan cafeku...
juga melihat tanaman2 ku di ladang

tibe2 seekor lipas
dgn rasa tidak bersalahnya
menganggu tumpuan aku
terbang ke sana sini

owwhh tidakkkkkk
aku bkn takot lipas
aku BENCI lipas
*boleh diterima tak alasanku ini??

puas ku jerit nama adikku
meminta die menghantar kan ridsect di dapur

tp malang sekali
adik aku yg bongsu tue
maha penakot nya
mcm perempuan pun iyer

aku yg dh sembur sehingga setengah tin
hampir kecewa kerana lipas itu masih terkedek2 kaki dan misainya
*misai ke sesungut???

tetapi seorang wira
telah muncul menyelamatkan suasana
:D


tara!!!!!!
dgn boxernyer
superhero yg seksi ini
telah berjaya membelasah lipas itu
dgn hanya menggunakan surat khabar sinar
edisi minggu lepas

pukul punya pukul
sang hero tetap tidak puas hati
dipukulnya lipas tadi
sehingga nak hancur dibuatnya

owwhh terima kasih sang hero
nasib baik acik berjaya meleraikan pergaduhan antara sang lipas dengan superhero ku
:)

hmm dalam nk tolong mamanya
sempat jugak si own nak angkat lipas nie kasik kat aku
bersilat aku atas katil

hahahahahah

owwhh aku bukan takot yer
tp aku BENCI :)

10 comments:

ini reen said...

takut lipas yer..
reen alegik ngan cicak..hhe

semoga own menjadi superhero utk mamanyer wat selamenyer..heeh

go go ownn..

cik gObu said...

hahahah
reen
gelis bkn takot :)

T.E.M.B.U.N said...

ish
mmg tak suka lipas
seyes
boleh kena histeria cik ween......

♥cik.mental♥ said...

ade bakat tul dak own nih kan
hehehe...
penyelamat mamanye

cik gObu said...

cik dewy
kita serupa
hahahahah

babe
hahahah penyelamat
tp penyakat gak

takot aku

susudalambotol said...

ko ni sama je mcm adik2 aku. penakot lipas.

KAK RAINBOW said...

sama laa kita . nurul pun takut lipas.

cik gObu said...

hidd
aku bkn TAKOT tp aku BENCI ngehhh

eee kaki die
sesungut die

huhu seram

NURUL
give me 5 :)

uyoi said...

cayalah own..aunty pon x takut lipas...tikus ngan kucing jer aunty takut...hahahahaha

cik gObu said...

uyoi
lagi kejam dr aku
binatang yg besar itu kau takutkan

hahahahah