thanx korang

Tuesday, October 27, 2009

the invitation :)

last week
murah rezeki...

dapat jemputan dari cik intan
untuk turut sama memeriahkan lunch di PULLMAN
hotel baru kt putrajaya nie
cantik tempatnya

sempat lah aku bergambar
tp tak bleh nk letak kt sini
fizikal tidak mengizinkan
hahahahahah


ini adalah makanan pembuka bicara
oleh aku dan dayah
muahahahah
sedappppppp


ini kira makanan berat yg aku ambil
actually ade 3-4 ketul sushi
tp telah selamat ku telan
hehehehe

aku mmg giler makan sushi
enakkkkk!!!!

ikan salmon nyer
pergghhhhh

nak lagi nak lagi nak lagi
ada sesapa sudi belanja aku mkn kt pullman ;)

owhhh sebelum terlupa
buat pertama kalinya aku cuba
nak makan daging kambing

hmmm
tapi tetap tidak berjaya
:(



dah kenyang melantak sushi
kasik perut reda skit
kite makan dessert plak

kali ni berangan kengkonon ala2 dato'ct
hahahaha

tp puding roti tue
sgt lemak berkrim

dan juga sgt sgt2 menambah lemak yang sedia ada di badanku
hahahahah



sapa kata cik ween berenti di takat itu sahaja
lihat lah dunia
aku dan dayah membelasah lagi makanan yang ada
hahahaha

confirm kena puasa pasnie :p


dan operasi penambahan berat badan pada hari tersebut
disudahi dengan aiskrim
heheheheh
owwhh
semua makanan di atas
bukan aku melantak sorang yer
makanan adalah dilantak secara perkongsian bersama protege ku
si dayah :)
wahhh dh makan byk tak mo mengaku lg tue
:D
pesanan penaja
sekali sekala makan kt hotel kan
free plak tue
melantak lah selagi boleh :)
nasi??? alah tiap2 hari ko makan nasi
jd melantak lah makanan yg jarang2 korang dapat
:)

5 comments:

T.E.M.B.U.N said...

saya jeles ;p
pullman da mcm pitbull

cik gObu said...

cik dewy
heheheh sila mtk en tunang belanja kt pullman

sgt romantik wooo

ini reen said...

macam teringin nak ke sane..sedapnyer mamam..heheh

Cik Puan*PIE said...

weiiii apsal ko xngajak aku skali..mng syok kan mkn free....
*aku pun suka sushi...bile la nk sntap sushi ni..

cik gObu said...

reen
heheh sedap reen
g lah ajak en z sekali sekala

hajar
babe
aku g pun jemputan org babe :D
mcm mane nk mengajak :p