thanx korang

Friday, October 23, 2009

sekali dalam hidupku

sekali dalam hidupku
aku mahu kamu

  • menerima aku seadanya aku... tidak salah ingin mengubah aku untuk menjadi lebih baik tetapi alangkah baiknya jika perubahan itu datang dari hati aku sendiri bukan kerana terpaksa.
  • memandang aku bkn dari luaran.... kenali aku sepenuhnya baru lah buat kesimpulan... aku akui aku memang kelihatan sgt jahat pada luarannya.... tetapi tidaklah juga ku kata diri ini sempurna dan mulia... tetapi sebelum membuat andaian kenali dahulu siapa aku... selepas itu barulah kata putus dibicara.
  • memikirkan tentang hati kecilku yang rapuh ini... aku tidak meminta simpati atau belas kasihanmu cuma pintaku...pikirkan tentang hati kecilku...jika kau masih mahu terus melukai... aku mmg tidak perlukan kamu lagi dalam hidupku.

akan bersambung di lain keluaran... :(

p/s bleh juga panggil blog si jiwa luka

9 comments:

AkUFiZA™ said...

beb, trust me .. di mate aku, ko dh ckup sempurne.
sntiase ade bile aku memerlukan
n aku x penah kisah cmne skali pun rupe ko
yg penting persahabatan yg kite miliki

love ur self more ok :D

j.e.j.a.r.i. said...

tidak penting pandangan org luar terhadap kita. kerana ia akan disulami perasaan negatif. dia cuma org luar.

yang penting pandangan kita terhadap diri kita. kerana ia tulus dari hati.

cik gObu said...

babe mcd & babe erra

tq so much

sesungguhnya aku amat terharu
sehingga mengalirkan air mata

owwhhhh :)

luv u both
coz always accept me whoever i am :( sob sob sob

KAK RAINBOW said...

jgn amik hati ckp org ye. tabahkan hati. dont look at what u lack but rather at what u have. caiyok2x

T.E.M.B.U.N said...

cik ween
bersabar la
apa yang berlaku mungkin bersebab
cik dw tak tahu apa yg berlaku
tapi cik dw doa cik ween baik-baik aja
dipermudahkan utk mnyelesaiakn hal tersebut

oke
:)

*hug

cik gObu said...

nurul
tq....

cik dewy
tq yang eh
i'm ok now

not fully recovered but slowly

*hug u back :)

♥cik.mental♥ said...

babe,
u are who u are
i love u the way u do
jgn berubah jd org lain
sbb itu bukan ko
at least ko bukan plastik
itu yg penting
persetankan ape org pikir
yg penting
ape yg KO pikir

♥cik.mental♥ said...

orang boleh bercakap
orang boleh mengata
but hell
who are they nak sibuk2?
bukan diorang yg lalui segalanya
pandai cakap saja
pandai mengata saja
cuba klu dia sendiri yg lalui
tgk blh survive ke tak?

cik gObu said...

yupp

btol tue babe
:)