thanx korang

Thursday, October 22, 2009

sebab-sebab

ramai yg bertanya
kenapa aku delete blog aku
atau dalam kata lain
telah ku privatekan blog lama itu

sesiapa yg mahu menjengah
sila tinggalkan email address :)

ok di bawah aku senaraikan
sebab2 kenapa aku tukar blog

  • aku sudah tidak bebas menulis di situ... ada sahaja mata yg membaca... jika sekadar membaca tidak mengapa... ini siap dijaja cerita....
  • majoriti rakan pejabat sudah tahu kewujudan blog aku... hmmm nk kutuk orang pejabat pn tak lepas dh :)
  • aku ingin mulakan hidup yang baru... sudah tidak mahu hidup dalam kenangan lama... biarlah... bagiku yang lepas itu sudahlah janganlah kita ingatkan lagi
  • ada org physco baca blog aku then buat entry kutuk aku kt blog sendiri... owwhh u shud go to tanjung rambutan lah woman :p
  • aku dh bosan aku dh bosan aku dh bosan :)

sekian itu sahaja penjelasan utk kali ini

lain kali aku sambung lagi :)

9 comments:

AkUFiZA™ said...

start new life, new envi ..

cik gObu said...

babe
tq for always b there whenever i need sumbody :)

T.E.M.B.U.N said...

oh begitu rupanya
sabar ye kak

tapi jgn henti berbloging
plz...

cik gObu said...

cik dewy
selagi cik ween bernyawa
selagi itu cik ween akan berblogging

cewahhh

anyway tq for being my loyal reader :)

AkUFiZA™ said...

:D

susudalambotol said...

takpe ween. nak ada berapa byk pun takpe. biarkan orang nak menutuk sbb dia tak dpt pekdah pape pun.

cik gObu said...

hidd
huhu yuppp
aku tak mo amek tao lg psl dlu2

kupaslaroren said...

ho ho ho =)

cik gObu said...

cikkupaslaroren
selamat datangg :)