thanx korang

Monday, March 14, 2011

WHAT SHOULD I DO??

Semalam aku tiba dari kluang

Dh lah ade kejadian yg menjengkelkan dalam bas
Yg buat darah tinggi aku mencanak2 naiknya
Tp itu lain entry

Smpai umah...
Mandi2 and berbual sebentar di beranda umah dengan bubu

Aku nyatakan hasrat
Utk keluar dari umah
Bersama-sama own

And aku tgk bubu mcm oke jek
Dia ckp x kisah

Guess what...
Pg ni waktu bersiap2 nk g keja
Bubu bgtao daddy tak tido semalaman
Menangis jek

Sbb memikirkan own
Mmg dia nangis waktu kiteorg nk bertolak ke kluang tempoh hari

Entahlah
Sekarang aku dh buntu
Aku nk berdikari
Aku x nak susahkan famili
Aku nak hidup sendiri

Tp bila pg ni bubu menangis
Daddy menangis
Aku jd berbelah bagi

Sayuuuuuu

Aku nk keluar rumah sbb ade isu
Ntahlah....

Segala apa yg aku buat utk family
Utk adik beradik aku
Dorg x penah hargai....
Aku korbankan segalanya
Bila aku susah
Aku mintak tolong
Semua buat tak endah

Jadi salah ker bila aku mengambil keputusan
Untuk keluar dari umah
Dan duduk sendiri???

Kenapa asyik aku jek yg kena pk kan dorg
Tp dorg tak penah pk pasal aku???

Aku x nak daddy ngan bubu sakit sbb aku..
Tp hati aku yg sakit dan remuk ni
Takde sape pn yg ambil peduli...

Ntahlah
Aku masih lagi keliru

cik ween kata : alhamdulillah en.darling ade disisi...mummy@nissa, daddy@jeff, chik...mereka selalu ade utk mendengar keluh kesahku...terima kasih allah hadirkan mereka dalam hidupku...

xoxo - cik ween
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

blogciknissa said...

bersabar lah....

insyaAllah satu hari nanti, segalanya akan berubah menjadi baik.....tapi untuk berubah ke arah yang lebih baik tu, kenalah buat satu benda yang tak pernah ko fikirkan....

ini reen said...

sabar la raje..
ada hikmat dari satu2 kejadian tu..tak kira kejadian sedih atau gembira..

emm..reen doakan semoga semua baik2sajer..smile!

Unknown said...

fren,
sort like we have same picture =(
sabar la dear.
ada ganjaran menanti kita.....
Allah bersama org2 yg sabar

cik gObu said...

mummy nissa
insyallah babe

reen
tq reen eh

arlin
huhuhu
ntah lah terlalu berat untuk dikatakan

anyway tq