thanx korang

Monday, March 7, 2011

Puteri hati

Sepanjang weekend
X banyak pn perkara yg berlaku

Selain dari sesi pra percutian own di kampung en.darling
masa aku byk dihabiskan dengan melayan karenah si kecil ini

Hilang segala kusut hidup di kota
Hilang segala sedih di jiwa

Aku ketawa
Aku gembira

Walaupun utk beberapa hari cuma

Weekend yang indah
Kita akan berjumpa lagi

Cik ween kata : idup di kalangan orang yg x mengenali aku adalah lebih indah...dari hidup di kalangan mereka yg konon2 mengenali aku

Xoxo - cik ween
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

Nur Hanani said...

Cutenya putera hati u tu.. :)

Entri Terkini: Khurafat..ada ke puja pokok petai??konfius jap.

Nur Hanani said...

i am your follower no. 80. Jom ke blog i, Join Heartbeat.. :)

Entri Terkini: Mari kita berpantun..