thanx korang

Wednesday, March 23, 2011

GERAM JER KAN!

amek own dari sekolah
kiteorg singgah giant dlu
sbb ade 'benda' yg aku kena beli

'brg' tu ade kt giant equine jek
tmpt lain xde
huhuhu

alhamdulillah
finally jd milikku jugak

eh aku bkn nk citer psl barang
tp aku nk citer pasal si own ni hah

cepat nau lah plak rambut dia panjang
bwk g gunting

huhuhu
dlu kecik2 tak nangis
dh besar pn tak nangis

tpppppppp

mamak tu hampir ilang sabar

manjang lah nk bergerak2
usik sana
usik sini

part tak bleh blah
dia dh naik syok tgk muka kt cermin

aiyoooo
mirror boy sgt ok
mcm2 memek muka lah dia buat

aku perati jek dari jauh kan

buat muka comel
muka macho
muka noty

sebena nyer aku tao
dia menahan geli

makin besar makin byk ragam
adehhhhh

cik ween kata : yeay yeay semoga allah permudahkan jalan kami ;) aminnn

xoxo - cik ween
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

blogciknissa said...

aminnn.....semoga diberi petunjuk pada kita....dan permudahkan perjalanan kita semua....

Ada Dalina said...

biler tgk gmbo own gunting rambut, kiter pon nak operasi rambut adik...huhu...dok garu2 tepi tinga sbb rambut dh pnjg...hehe