thanx korang

Friday, March 4, 2011

TAK PERNAH AKU TEMPEK

gambar adalah ketika kami semua ke langkawi
tahun lepas
sejurus selepas weeding akak aku

pertama kali kot aku tempek gambar family ni

ye arrrr
sebab encik darling ade sekali
time tue konon2 nak sorok lah

hehehehe

korang tgk lah si own tue
dia kalau ade si ain
mane dia nk menempek kt aku

aseklah berkepit ngan ain
alhamdulillah waktu nie
en.darling senang nak get along ngan family aku
lega sangat

owwhh bukan pasal percutian nie yang aku nak bebel
aku nak bebel psl citer melayu kt tv9
yg aku tonton rabu malam

huhuhuh

tajuk dia mahligai itu milikku

huhuhu
aku tak tao lah
semua yang berbintang ikan nie
mmg sensitif kot

tgk part laki dia tak sengaja curang pn aku nangis
tgk ketabahan seorang isteri pn aku nangis

emosi dengan bubu usah citer lah
duk bebel2 kutuk pompuan yang jadi orang ketiga dalam cerita tue

aku pelik lah
kenapa lelaki
senang sangat cair dengan pujuk rayu seorang perempuan

seksi2 skit
tunjuk lurah segala bagai skit

peluk2 skit
raba2 skit

zassss hanyuttttt

huhuhuhu
mmg semua orang lelaki mcm gini ker?

ni yg aku takot nak kawen nie
hahahaha

tp aku mmg respek
kalau seorang wanita itu

sangat-sangat sabar dan tabah terima kehadiran madu dalam hidup dia

mampu berdepan
mampu berbual
mampu bergelak ketawa

dengan seorang perempuan
yang telah merampas kebahagian dia
yang telah merampas kebahagiaan anak2nya

yang perempuan tue
tak pernah ke rase bersalah

dah merampas
lagi berani nk berdepan seorang wanita
yang telah dilukai nya itu

huhuhuh

ya allah
mintak dijauhkan lah dari aku
dan keluarga ku
kawan2ku

amin

ok2 sambung pasal cerita tadi tue
the best part is

sedikit demi sedikit
segala keburukkan bini baru
dia nampak

dan baru lah dia nampak
betapa baik nya bini pertama
betapa perfectnyer bini pertama
yang selama nie
banyak berkorban

susah dan senang bersama2

btol orang ckp

kita takkan sedar tentang penting baiknya seseorang dalam idup kita
sehinggalah kita kehilangannya

hehehehe



cik ween kata :alalalala trauma...phobia hehehe

xoxo-cikween

No comments: