thanx korang

Tuesday, October 14, 2014

TV9 - WALAU AIRMATA DARAH

menonton drama ni di tv9 malam tadi
huhuhuhu

mula2 just mcm tengok sipi2 je
then terus fokus tengok cerita ni

sedih

mengisahkan tentang irfan dan sue yang bercinta 7 tahun
kawen then sesuatu berlaku membuatkan si irfan ni melafazkan cerai taklik
talak 3 plak tu

huhuhu
masing2 tak boleh terima
berpisah tapi carik gak jalan untuk bersama

sampailah sue jmp kwn lama dia yusuf
and dorg kawen
mulanya sue nak mintak cerai
and dia dh berjanji ngan irfan nak mintak cerai
tp si yusuf ni baik sangat and sue pn happy
tak jadi cerai
sue pregnant.... and one day turun darah
baby tak boleh diselamatkan and ade komplikasi hati plak tu

aku ngan aku mula lah reka mcm2
konon2 tak boleh pregnant lg lah ape lah
sekali masalah hati

irfan jugak lah yg dermakan hati nya
untuk sue

walau dorg tak boleh bersama
at least hati dia ada dalam jasad sue utk selamanya

huwaaaaa
aku ngan along dh melalak

suami aku dr atas sofa menjeling je

hahahahaha

tp tue lah lelaki ni kena banyak bersabar
especially bab talak ni
pompuan ni tao lah kalau gaduh
mesti nak provoke mintak clash lah mintak cerai lah

so pada lelaki2 yang diluar sana
watch your tongue ......

cikweenkata: kalau takot dilambung ombak...jangan berumah di tepi pantai

xoxo - cikween

2 comments:

cujern said...

hahaha pompuan biasalah.. aku rasa kalau laki aku jenis mulut laju, dah bape kali aku ni kena cerai.. asal gaduh je cerai.. hahaha.. dulu la...skrg ni nak masuk 4 tahun..gaduh pun dah malas..

cik gObu said...

bila usia perkahwinan dh makin meningkat
makin malas nak gaduh

paling kuat pn bebel kejap
or senyapkan je
kan????