thanx korang

Monday, October 13, 2014

KURANG FAHAM ATAU SENGAJA TAK NAK FAHAM

merujuk kepada entry aku yang ni

untung nasib setiausaha pejabat

yang telah di publish pada 7 september 2012

hurrmm dah 2 tahun dah kot
pergghh lama kan
then tetibe dapat plak email

ada komen dari somebody yang tak berani nak tunjukkan siapa diri nya
berselindung di sebalik nama ANONYMOUS


please korang
tolong tepuk dahi aku sikit
aku yang salah ke si anon ni yang salah fahaman tentang entry tu

aku rasa aku takde plak  merungut pasal keja
aku cuma menjawab segala persoalan yang sering dibangkitkan oleh mereka2 di luar skim aku

bila menjawab itu kira merungut ke?

yerlah aku sedar lah aku mungkin bukan dari golongan profesional macam si anon kita ni
bukan doktor bukan lawyer bukan arkitek
tp aku takkan bersuara or sampai kuar nyer artikel tu kalau takde orang yang mengata

mungkin bagi kamu si anon
kami setiausaha pejabat ni cuma kuli batak jer
tp alhamdulillah kami terima seadanya
lantak lah orang nk ckp ape
kami ikhlas dalam menjalankan tugas...

so kepada si anon
if u think u are good enough
please dont read my blog

aku takkan penah sekali
berenti dari bercerita tentang kerjayaku
aku akan fight habis-habisan

anyway tq for ur concern si anon

cikweenkata: macam tahu siapa... tp biarlah malas nk layan orang sakit jiwa

xoxo-cikween

3 comments:

cujern said...

yang komen ni pun aku rasa pencacai jugak... hahahahah

mila said...

hahaha lucunye anon tu..nth pape.

Unknown said...

abaikan aja si non tuh. Mungkin dia rasa dia hebat kot. atau mungkin sebenonya dia jeles ngan kerjaya SUP nie.... SUP nie, kalau x der kat opis... habis semua tunggang- langgang. Kalau ada orang yang kunun2 ganti tpt SUP nie belum tentu lagi mampu hadap kerja2 SUP. Orang lain mmg sedap mengata, cer kalau dok tpt SUP tgk mampu ke idak.....

Teruskan ur sharing session bout ur carrier dear.... anggap sahaja itu semua dugaan...