thanx korang

Wednesday, November 14, 2012

SUMPAH PENAT!!!

bertahun kot aku bersabar
sekarang aku betul2 rasa penat

tolong lah

aku tak pernah ganggu hidup kalian
jadi jgn ganggu hidup aku boleh?

nak jadi p.a aku yang tak bergaji pn
aku mtk maaf awal2 sebab post tu sudah diisi oleh bffku
alhamdulillah aku ada bff yang tak kepochi
pandai makan pandai simpan

tp ko yg tak bergaji ni
alahai
kesian

aku plak yg penat tgk kesungguhan dan kegigihan ko
rajin sungguh ko telefon kawan2
bgtahu yg aku dpt transfer keluar dr opis lama
kenapa tak cerita sekali aku buat apa
mcm mana keadaan aku sekarang
kewangan aku

tolong lah paham
kalau aku tak nak cerita
ada lah sebabnya

aku ada prinsip aku sendiri jugak
yang aku rasa tak semua benda aku nak cerita kat orang
tak semua benda aku nak blogkan
tak semua benda aku nak bgtahu kt kawan2

jd bila ko tanya
aku tak jwb
ko paham lah sendiri yer

lgpun aku tak tahu nak labelkan hubungan kita ni apa
nak kata kawan
kawan takda lah melupakan kawannya di waktu gembira

nak kata musuh
takde lah plak kita bermasam muka

cuma aku lg selesa begini
kita tak da nak sakitkan hati siapa2

kepada yang berkenaan
sila ambil maklum

aku dah penat nak melayan karenah mcm ni

sekian

cikweenkata : amek berat ke lebih kepada busy body-ing huuhuh

xoxo-cikween

No comments: