thanx korang

Monday, November 5, 2012

SELAMAT TINGGAL

meninggalkan sesuatu yang dh terbiasa

dah 7 tahun kan

mmg agak berat hati ini

menitik air mata nak tinggalkan bos
yang paling baik yg pernah aku jaga

aku tau dia pn sedih

tp bak kata dia
i'm leaving for good

dia pn paham and sedia maklum apa yang aku alami
setahun lebih dia

dia paham and alhamdulillah dengan rela hati dia lepaskan aku

semoga aku akan sukses di tempat baru
dan melupakan segala perkara yang aku lalui di tempat lama

lgpun CABARAN BESAR yang harus ku tempuh
semoga aku berjaya menghadapinya

insyallah

doakan aku berjaya di tempat baru

cikweenkata : ehem ehem nates ku..orang kanan ku MCD.... pasni kalau ku ajak mu lunch sama kt KL tu jgn tolak yer...ku tao putrajaya jauh sgt kt kl tu dkat jeeeeeee

xoxo-cikween

2 comments:

SURIA AMANDA said...

leaving for good..good luck angah...

AkUFiZA™ said...

Ai ai chip
Katakan saja bilakah ketika & waktunya
Insyallah, aku pasti datang ☺

*Teringat zaman kegemilangan Wold dulu ..