thanx korang

Monday, January 9, 2012

PERISIK TIDAK BERTAULIAH

hari ahad
masa untuk bersama keluarga
tp tinggal aku dan suami je kt umah semalam
own masih di melaka

enjoysss berbulan madu
tp tak madu sangat lah
suami sibuk siapkkan album org tunang tempoh hari
jd sebagai seorang isteri yg tak brape mithali
aku tak nak ganggu
baik aku layan citer tamil
not bad gak citer tu

bikin panas je dgn bdk2 kolej tu
tp tak brape nk paham sebab ada campur aduk ngan kes politik plak

gambar lama ni
sesambil aku makan spagethi
aku duk layan bff ku ini bertweet

hehehehe

dimulai dengan pasal spagethi
diakhiri dengan cerita perisik
ini sebab gambar dia ngan bdk balai dia lah ni

terkejut gak aku ade gak polis yg boleh berambut panjang eh
serius aku tak pernah tengok
first time

rupa2nya boleh
tp utk cawangan perisik gitu
sb eh
tp bkn sb sabak bernam tao

kalau korang nak tao
aku ngan mek pernah jd perisi9
lebih kurang 3 tahun yang lalu

mmg giler dan hebat dan
rasa cool mcm dalam peti ais
terhendap2
siap menyorok belakang tiang
walhal mmg dah terang2

tiang tak mampu nk sembunyikan
bontot selebar dulang
hahahahahaha

rindu saat itu
saat susah bersama
tawa nangis semua kami rasa

umur dh makin meningkat
tp kenangan masih teringat2
yang akan dibawa sampai mati
nanti lah aku akan up satu persatu
cerita tentang aku dan dia

yang dlunya tak pernah aku cerita

cik ween kata : u r the bestest buddy that i ever had bebeh

xoxo-cikween





1 comment:

♥cik.mental♥ said...

auwww.... so sweet...!
miss u too babe! *wink*