thanx korang

Tuesday, January 17, 2012

MARI CURI ENTRY BLOG ORG LAIN

but what's life without a little test..? tanpa sedikit kesusahan sebelum senang..? tanpa sedikit kesempitan sebelum kelapangan..? tanpa sedikit kesakitan sebelum sihat..? mendatar dan static. tentu membosankan bukan...?

aku curi bulat2
entry dari blog bff
99hehehehe

sorry babe aku curik
nnt aku gantikan dengan satu entry baru
tentang ko

yg meletop2 bom bom bang

hehehehe

ok entry kecurian ini diakhiri dengan

setiap duka pasti tersembunyi gelak tawa... kita diduga mungkin kerana dosa lampau atau allah mahu menguji sekuat mana kita...
bersabarlah.. fikirkan mereka yang kita sayang...yg sentiasa disisi...menemani tak kira apa pun situasi
mungkin kita sedang jatuh...tp percayalah... nnt kita akan bangun dengan megah

cik ween kata : dugaan datang bertimpa2....peringatan dariNya

xoxo-cikween

3 comments:

KAK RAINBOW said...

hi ween chak :)

♥cik.mental♥ said...

entry ini utk mereka2 yg menganggap ujian itu sesuatu yg menyusahkan. dan yg tak berapa nk pandai bersyukur.

heheheh... copy jek babe. sori aku tak leh nk reply comment ko.

cik gObu said...

nurul
cakk jugak
thanx singgah ya

mek
aku memahami

aku suka entry ni
ayat2 ko ;) lalalalala