thanx korang

Thursday, January 5, 2012

MENGAPA SAYA BERBLOGGING

been tagged by my dearest nates mcd
huhuhu
dh lame tak di tag ni
:D

actually segment ni asalnya dari tuan empunya blog di atas
so kita layan and korang pn boleh tahu kan
mcm mane aku leh terjebak dalam dunia blog ni

aku start berbelog since 2004
so kira lah brape tahun
aku start dengan blogdrive

then 2005 gitu baru tukar ke blogspot

mula2 terjebak dengan dunia blog ni
sebabnya
aku kan salah seorang ahli MAWIFC
so banyak aktiviti
gambar2
yang aku nak kongsikan dengan peminat2 mawi yang lain
takde medium lain
selain dari friendster
aku pn mula aktif berbelog

aku suke membaca
aku suka berangan

dan selalunya bila berangan
tangan mula gatal nak menulis
dulu waktu sekolah2 aku ade 2buah buku tebal
yg memuatkan cerpen2 aku
tp sume tu aku simpan sendiri
buat bacaan di kala bosan

aku rasa tenang bila dapat berkongsi rasa di blog
kalau dulu
blog takda brapa orang nak tahu
especially blog lama
jadi apa juga rasa
aku boleh kongsi di situ

sekarang semua agak terbatas
yerlah ramai penskodeng dan budak2 pejabat dh tao blog aku
jadi bahaya lah nk up2 citer
apa yang berlaku sepanjang hari
mana tahu terkutuk ke ape
kang ada yang menyampai kan

sedangkan up status kt fb pn
sampai boleh masuk meeting mbj

sbb tu sekarang
fb aku jarang update
jarang bukak pn
opis pn suka blocked itu ini
jd fb aku mmg agak bersawang

eh.. dari cerita pasal kenapa aku berblogging
boleh melalut pasal fb kan kan kan
tu lah kalau dh start melalut
mencarut
mana tahu nak berenti
heheheh

ok dengan tanpa rasa bersalahnya
aku nak tag dua orang
mek zam - bff ku yang jauh di kelantan
kak yong - senior ku di poli yang sangat cekap di dapur

enjoy uolssss

cikween kata : banyak benda yg berlaku...

xoxo - cik ween

3 comments:

bicara mak dara said...

mak dara pun join jugak segmen ni hehe

Yana Yassin said...

Seronok kan dunia blog. Kita boleh tulis dan share apa yang kita rasa dengan pembaca. Happy blogging & terima kasih sudi join.

cik gObu said...

tq mak dara sebab sudi singgah blog sy yg tak seberapa ni

tq yana
sebab buat segment yg best ni