thanx korang

Wednesday, November 9, 2011

TAMAT SUDAH

tamat dh citer ni

nasib baik tv adalah mahal
kalau tak aku dh lempar dari tingkat 12

mmg sangat jahanam
mencik btol lah

ending cam terhape jerk

aku mmg harap sangat soffi akan bersatu dengan ilyas
tp harapan ku tinggal harapan
kecewa sungguh
:(

dia ngan kamal jugak

why owwwwhhh whyyyy

aku tak puas hati

terasa sia2 btol aku follow citer dari awal

huhuhuhu

membazir masa aku tao
tp aku rase ini adalah balasan bg aku
yang sembahyang laju2
semata2 takut tertinggal cerita soffiya

owwhh aku berdosa
ampunkan aku ya allah

ok lah
lepas ni tekad tak mo follow apa2 cerita lg

*dushhh dusshhh dusshh
tumbuk dinding umah

cik ween kata : aku suke cerita ending yg indah2 saje

xoxo - cik ween

6 comments:

SURIA AMANDA said...

ngada la ko angah..dah pengarah dia kata ending mcm tuh...hahahaha...

AkUFiZA™ said...

Si tua jugak yg akhirnye berjaye menambat hati si jelita, beauty n the beast, ngeee ~

Cikwa said...

haah laa ween..ntah ape2..masa scene kat kubur tu, akak igtkan tggl dorang ber3 jek..sekalik ada pulak si Kamal..hampehh btul!! menduda la si ilyas..

cik gObu said...

kak pizan
huhuh tak suke

siap lah pengarah tue

kalao jumpe
tao lah angah nk buat ape
hahahaha

cik gObu said...

mcd
hehehehe

hangin lah aku hai ngna citer nni


nyampahssss


sis zura
ending tak bestttt :(

mila said...

sy suke dia ngan kamal.hihihi.. so sweeeeeeettt