thanx korang

Monday, August 15, 2011

IFTAR APDISK 2011

alhamdulillah
baru-baru ini telah berlangsungnya IFTAR APDISK 2011
bertempat di dapur mas presint 9 putrajaya

bagi aku ok lah makanan dia
kira setimpal dengan yang ko bayar tue

sorry lah yer korang2
majlis berlangsung tanpa perancangan yang teliti
so tempat pun main rembat jek

sepatutnya cadangnya nak buat minggu ni
tp berlaku kesilapan teknikal
buat pada last week

pada yang rase bayaran yang dia keluarkan
utk iftar 2011 ni
aku sebagai presiden
memohon ampun dan maaf lah yer

majlis dihadiri oleh mereka2 yang berada di sekitar putrajaya
bukan tak nak buat kat KL
tp seperti yang aku katakan tadi
telah berlaku sedikit kesilapan teknikal

takper lah
insyallah majlis rumah terbuka nnt
kita atur dengan secara berhemah
tak nak jd macam iftar tempoh hari

ape2 pun
aku enjoy
dapat jumpa kawan2
berbual dan ketawa
walaupun kami bukan nya datang dari batch yang sama


ni gambar antara mereka2 yang dapat hadir
ada lagi
tp terpaksa pulang awal

tinggallah kami yang memang terkenal
dengan mulut yang susah berhenti hehehehe

ahli yang lain?
aku anggap dorang ada komitment yang lebih diutamakan
takper lah aku memahami

hehehe
itulah pertama kali kami berbuka kt luar
owh yer
suami2 dan anak2 pn ikut sekali
tp bdk2 ko tao lah
dh jumpe geng2
takde igt nk bergambar

kecuali si bambam
anak si yas tue

uisshhh geram betol aku
rase nak geget2 jek
rase mcm nk bwk balik
hehehehe

gambar suami2
kt kamera orang lain
hehehe
sorry lah yer

mmg tak byk amek gmbr pn di hari kejadian
lately mcm malas jek

maklumlah puasa

aaaa
tibe2 aku blur
oklah berenti sampai sini jek
:p

cik ween kata : semalam makan soto...jwbnyer kena exercise lah malam tu fuhhh penat

xoxo - cik ween

2 comments:

Cikwa said...

eksesaisss??? muahaha

faizahpaiz said...

toilet kedai nie sungguh fail masa aku p melawat.. terus tak jadik order dan p makan tempat lain.. kekeke..