thanx korang

Thursday, August 18, 2011

MEREMPIT JER

semalam aku dan suami adalah gigih sesangat
dh settle berbuka
solat maghrib terus capai helmet
merempit ke picc konon2nya

alah mmg lah merempit
dh tentu picc dpn umah sajork
hehehe

nk g jualan metrojaya tu
yerlah sepanjang aku keja kt putrajaya
xpenah aku pergi jualan ni
ramai yg kate best
jualan 70%

tp pergi
hazabbbbbbbbb
xde pn yg menarik hati
fesyen ala2 ketinggalan keretapi
*ini pendapat aku eh...org lain aku tak tao

berlegar2 mcm org keliru
kami pulang dengan mata yang kuyu

tp rembat gak lah
kemeja own 2
jacket own warna purple
(Bajet mcm justin bieber)
and tset polo purple juga untuk own

seluar x dpt lg
jd hari ni cdgnya nk ke jusco pula

huh sememangnya aku kecewa
kecewa!!!!!!
tahun depan mmg confirm x pergi dh

cik ween kata : baju raya dlm entry semalam bkn baju raya aku...itu adalah baju anganan sbb harga mahal sgt x mampu

xoxo-cikween
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: