thanx korang

Monday, August 8, 2011

AFTER SEKIAN LAMA

OMG after sekian lama kan
baru aku sempat nak up sikit gambar kt belog
hehehehe

sikit sangat sebab 2 keping je pun
hahahaha
actually gambar belum siap lagi
hahahah

gambar edit sendiri kan
album pun buat sendiri

hehehehe

alhamdulillah
almost sebulan jadi isteri kepada ishak ali

majlis berjalan lancar
terima kasih kepada teman2 yang sudi hadir
terima kasih kepada ahli keluarga
terima kasih kepada saudara mara
terima kasih kepada teman2 tersayang
yang turut sama mengerah tenaga
memastikan majlis berjalan lancar

persandingan agak lewat
kesian kawan2 yang menunggu
juga kawan2 yang tak sempat nak tgk aku bersanding

maklumlah aku menikah pagi
juga bersanding pada hari yang sama
jd berlaku agak kelewatan

keluarga lelaki dari johor
jadi kesian plak kalau dorang 2 3 hari kt sini
isnin kantin sekolah perlu di buka seperti biasa

majlis aku mmg simple
sebab aku sendiri orangnya simple

ikutkan hati tak mo bersanding bagai ni
tapi demi mengikutkan permintaan keluarga
dan kawan2

ku turutkan juga
huhuhu

penat mmg serius penat

even waktu buat outdoor ptg tu
aku ngan suami mmg dh hbs tenaga dh

nasib baik jurugambar
adalah kawan2 dan juga sepupu suami
hehehehe

kalo nk amek gmbr nnt
lain masa boleh
sewa je mane2 baju pengantin yg ade
hehehehe


satu daripada berkeping2 gmbr outdoor
hehehehe

outdoor kiteorg buat kt pullman jek
bersebelahan lokasi farah brep brep kawen

heheheh


dan ini pula gambar pernikahan kami
hehehehe

ape kejadahnya hijau kan
walhal aku suke pink

memandangkan baju sanding dan pink itam
aku turutkan jugak lah warna kegemaran suami

simple jek baju
aku beli online
baju nikah suami pn
baju yang boleh dipakai raya

hahaha giler kedekut aku kan???

bukan kedekut
tp aku lebih suke berbelanja ikut kemampuan
lgpun membazir
akhir cerita baju tidak boleh dipakai lagi
apa guna

at least baju ni
kalau kami pakai
pasti kami akan sentiasa teringat saatnya kami diijab kabulkan

terima kasih suami
kerana sudi menerima ku sebagai isteri

terima kasih allah
kerana menemukan pemilik tulang rusuk ini

terima kasih keluarga
kerana turut sama membanting tenaga

terima kasih teman
kerana banyak membantu

terima kasih semua

doakan perkahwinan ku
bahagia dunia dan akhirat

cik ween kata : love u so much suami

xoxo - cikween

3 comments:

blogciknissa said...

aku doakan korang bahagia sampai akhir hayat......pasni takleh la berjimba ngan kitowang...huhuhuh.....hahyahahaha

mummysyafie said...

taniah sekali lagi ween..cantik apa kaler hijau tu. cari kelainan sikit kan..

FarhanahAdzlan said...

semoga berkekalan hingga ke akhir hayat..=)