thanx korang

Monday, January 4, 2010

MR. AZAM

menyinggah ke blog teman2
teman2 bloggers

blog yang aku follow

hmmmm

rata-rata semuanya bercerita tentang azam tahun baru

aku???
serius masih belum memikirkan lagi
apa yang aku mahu
apa yang ingin aku capai di tahun 2010 ini

yang sebenarnya
aku hanya mahu melupakan 2009 yang penuh dengan cerita suka
cerita duka
yang berlaku di ujung2 cerita
:(

tidak mahu ingat kan lagi
tapi ini adalah realiti
bkn kehidupan fantasi

hendak atau tidak
aku kena menghadapi

yang kenangan2 itu akan selalu mengekori

cik ween kata : tolong lah pergi.... :(

4 comments:

MY HEART said...

happey nuyer ween....

Si budak Aboi said...

pergi kemana?

T.E.M.B.U.N said...

selamat tahun baru cik ween
:)
moga kita tetap jd sobat alam maya.
ade rezeki kita harus jumpa oke.
*hug dari jauh

alladiin said...

jgn lupakan 2009 beb.. kena jadikan sempadan dan panduan utk jadi lebih baik di tahun 2010... kita belajar dari peristiwa masa lampau...