thanx korang

Friday, January 29, 2010

1.2.3 mari mengira

menerima angka2 dalam kehidupan
mempunyai 2 penerimaan yang berbeza

menerima angka2 yang byk
bila tiba hari gaji
bila tiba hari bonus

confirm happy
sengih smp telinga
tak cukup telinga
buat pusingan pusing kepala

tp bila menerima angka
yang meletakkan dimana kita sebena nyer
membuatkan hati sentapppppp

tetiba terus ilang semua rasa
of coz nk jd yg pertama tue susah
tp dpt jd yg ke 2 pn kira ok dh

tp bila tao rupanya berada di tempat yg ke 3
damnnnnn!!!!!

slowly kena belajar terima
atau pn slowly melupakan semua

aku pilih

SLOWLY KENA BELAJAR MENERIMA

hmmmmm
hope one day leh jd no.2
no. 1 tu confirm2 lah tak dapat kan

hehehehehe

or kite lihat pendapat korang plak
plihan yg pertama atau kedua
yg mane lg best eh???

faham??? tak faham buat2 je fahammmmm

cik ween kata : entry ni bkn bermaksud aku berskandal ngan laki org eh :p issshhh mtk dijauhkan...and andai kata one day aku berlaki pn...tak mo aku menduakan laki aku...berdosa dowhhhhhh...nakal...nakal gak tp tetap kena igt agama :) sekian dari ustazah arween :p

2 comments:

Ada Dalina said...

x paham..x paham...huhu

cik gObu said...

ada
hehehehe

anggap je mcm paham eh?