thanx korang

Sunday, January 10, 2010

3 tahun adalah singkat

aku sebenarnya sudah berjanji kepada diriku
cerita begini tidak akan ku ungkit lagi

cerita mengenai hati
cerita mengenai jiwa

tetapi aku tewas lagi

3 tahun yang ku rasakan sudah cukup mengenalinya
3 tahun yang ku rasakan cukup untuk mengorbankan segalanya

3 tahun yang sebenarnya hanyalah sia-sia

dimana di tahun baru ini
aku memilih untuk mengunci hati
mengunci jiwa

bkn aku tidak mahu kenal lagi apa erti CINTA
tapi seakanya aku sudah penat akannya

melangkah di dunia
yang penuh pancaroba

aku memilih untuk sendiri selamanya :)

cik ween kata : tiada yang lebih paham melainkan diriku sendiri :)

8 comments:

kupaslaroren said...

Cik Ween,
kadang2 kita rasa letih mencari cinta tapi cinta itu yang akan datang sendiri.

Kecewa itu satu asam garam dalam cinta. Hadapinya.

Lepas ini jika terjadi lagi..dah bole hadapinya dengan senyuman. Anggap je jodoh yg lps bkn utk kte dan akan ada jodoh terbaik menanti kte =)

deus X machina said...

Jangan single lama sangat
Nanti lama2 parents mesti tanya punye
erk888

erk888.blogspot.com

AkUFiZA™ said...

kadang2 kite kene lebih menyayangi diri kite :)

Encik Moshuchi said...

alaaa...i kan ada hehehe (oppss..jangan gaduh..jangan gaduhh).

ermmm..bila kita bersedia memasuki alam percintaan, bermakna kita bersedia membiarkan hati kita utk merasa sedikit kesakitan. namun cinta itu indah dan kunci kepada kebahagiaan. sakit dan indah adalah asam garam (belacan, kicap, gula, ciliboo...) sebuah percintaan..malah kehidupan. Bersabarlah.
(dengar plak apa komen MyLovelyFingers hehehe...)

cik gObu said...

cik kupas
so far alhamdulillah
cik ween masih ok
dan masih bertahan

kerana adanya teman-teman
seperti cik kupas

yg sentiasa ada
bila cik ween memerlukan

erk888
hmmm single better then berada dalam situasi yang menyakitkan


babe
betol....
and i'm so happy
because now aku lebih kenal diri aku
dan mampu memuaskan keinginan diri sendiri
yang selama ini
terkurung huhuh

mr.moshuchi
ahak ahak ahak
i likeeeeee

:)

i agak tenang sekarang
kerana adanya
teman-teman
seperti madu ku si lovelyfingers
hehehehe

madu sudah sekarang
harus lah

sakit itu mmg akan ada
takkan ilang

cuma berharap one day
ada yang akan berjaya
mengubat hati ini
hehehehe

Cikwa said...

nk single dulu ekk..tp nape entry kat atas ade ling plak??? darling..?? keling..? confius di situ..ahaks

Ada Dalina said...

mulakan hidup baru ye cik week?
chaiyok2...

cik gObu said...

sis
name kawan sy ling

lin actually tp bahasa pantai timur jadi linggg hehehe

ada
yupppp doakan sy