thanx korang

Tuesday, August 9, 2016

KUCING ITU MENAKUTKAN

this happen during cuti hari raya yang panjang hari tu
melepak mmg lama lah kt kampung suami
kluang

since mamat tu bulan puasa tak dpt nak jenguh keluarga dia
sebab berada di tengah laut
so aku pun berkorban lah giliran tahun ni

takpe lah
ibu ngan daddy tiap2 hari aku jmp
dia sebulan sekali pun susah

anak aku yang kecil ni
ada satu kepelikkan sikit perangai eh

dengan orang takut
lalat takut
semut takut

kalau pompuan dia ok lagi
tp amek masa gak

so berkepit je lh ngan aku and suami
tu yang kt umah mertua tak leh nk buat ape
dia nangis je kalau aku bangun

(alasannnnnnn)

nak dijadikan cerita
demi nak menghentikan perangai berkepit and melalak dia tu
aku swoh anak buah belah suami ni melayan

duk main lukis2 sume
mula2 tu ok lah leka gak
tp kejap je

nak mama jugakkkk

"mama nak cat"

aku yang penuh bakat seni ni dgn confident pun lukis lah


sekali dia takut ko

"takut cat...takut cat"

tunjuk kt abah dia

ape......
hina sgt ke kucing yg aku lukis ni
mcm hantu ke????

cikweenkata : hahahaha berbakat sgt...gini lah jadinya

xoxo-cikween

No comments: