thanx korang

Monday, November 3, 2014

KAU INGAT SUKMA NAK ANAK JATI SANGAT - SMALLING = MAT YO


the title
will always b my fav quote
heheheheh

so tahniah lah pahang yer
kerana sekali lagi menjuari piala malaysia

to JDT try again and again and again
mana tao nnt ur time third ke final membuahkan hasil

so korang sokong mana hari tu?
aku sokong jdt
heheheh support  negeri kelahiran suami
yerlah dlm islam pun dh ckp
isteri kena menggembirakan hati suami

so bila aku support team dia
harap2 dia gembira selamanya...
kerja keras dan cepat jadi jutawan

hahahaha
nampak tak permainan dia kt situ

tp tue lah aku pelik plak dengan kwn2 kt fb
tak kisah lah kt fb ke kt luar ke
sume anti no ngan jdt

cth lah mcm selangor bengang ngan jdt sebab beli player dorg

hello jdt pun beli player negeri den tao
habis kembar disapu eh
terus teperosok jauh negeri sembilan ke liga bawahan
tp den tak kisah pun
takde lah siap

"yesss puas hati aku jdt kalah"

omg.....
busuknyer mulut ko dan sebusuk itu agaknya hati ko
come on lah

bukan salah jdt pun kalao anak raja negeri dorg kaya raya and support sepenuhnya team bola dorg

kalau korang nk merasa mcm jdt beli player bintang2
ko mtk lah anak raja negeri korang
tak yah nk busuk hati bagai
rileks2 sudah lah

tak yah nak dengki2

wahhhhh bukan main lg ceramah aku kan
takde lah aku  pelik lh dgn org yg happy melihat kesengsaraan org lain kesedihan org lain
guys u shud go jumpe pakar sakit otak lah
something wrong with ur soul maybe
kembali kepada agama mu k

hehehehehe

tapi dalam support2 suamiku itu
nk share gambar ni

hahahaha
this is so keji ok
rm2 je nk jual mat yo tu
and siapa yang buat memang lah kaki troll

terbaik bohhhhhh

cikweenkata : den totap hobin jang hobin... GGMU walaupun kalah 1-0 ngan city...

xoxo - cikween

No comments: