thanx korang

Tuesday, August 5, 2014

KEHILANGAN <--- SEDIH BERGANDA



minggu melayan kesedihan
huhuhuhu

for almost 13 yrs in perkhidmatan awam
this time aku btol2 terasan kesan akan kehilangan

kehilangan seorang pegawai yang sangat berdedikasi
kehilangan seorang pegawai yang berkawan tanpa memikirkan  pangkat
kehilangan seorang pegawai yang boleh berkongsi suka dan duka

she's so special to me
although gred 44 tp bila di luar perkara kerja 
dia seperti kakak

bila dapat berita pertukaran dia
aku jadi down... sedih

dah terasa dah 
tiada siapa yang akan melayan bebelan aku
cerita2 aku...
bagi nasihat
bagi kata2 semangat

tp dari sudut lain
im happy for her
yerlah dh brape tahun dia berulang dari seremban
now dpt tukar kt sana
alhamdulillah

masa yang dibazirkan di atas jalan
dpt dia gunakan untuk bersama keluarga
untuk anak2

dan aku tao 
dia akan jauh lagi sukses di tempat baru
di mana tiada kekangan 
tiada sekatan dalam bekerja
boleh mengeluarkan idea2 yang bernas
tanpa di tindas

im happy for you pn shikin

and thanx for being a great, wonderful, sweet officer

cikweenkata : dia tak baca pn blog aku...saje buat luahan hehehehehe

xoxo-cikween

1 comment:

Unknown said...

but m read ur blog dear. Walaupun jauh still rasa kehilangan dia juga. Yes, mmg dia lah sahabat, dialah kakak. Tpt meluah segala perasaan. Sabar yer... pasti ada hikmah disebaliknya. N always doakan masa awak akan tiba jua. Jangan berhenti berharap.