thanx korang

Thursday, May 9, 2013

PERIHAL KAWAN2 DI MUKA BUKU

facebook...muka buku..
waktu mula2 dulu aku tak brape nak heran dengan fb ni sebab aku ralit dgn friendster time tu

yerlah dulu mana ade facebook kan semua nya kt friendster
kawan2 suruh register pn aku buat bodoh then sampai lah satu insiden ni aku register jugak

add kengkawan sekolah kengkawan poli kengkawan keja

sampai lah sekarang friend list aku dh beratus and sampai pening plak
yerlah ramai sgt ada yg aku kenal ada yg aku tak kenal
puas dh delete tp masih ramai

td gatal2 tgk friend request
mak oi ada 2++ yg anta request and mostly aku tak kenal pun

sebenarnya apa tujuan kita berfacebook? nak bergossip ker nak mencari kawan lama yang telah lost contact ke nak berpoya2 ke nak carik teman lelaki/wanita

bagi aku tujuan aku berfacebook sebab aku nak carik balik kawan2 aku dari sekolah rendah even ada yg satu tadika dulu pn aku jmp kat facebook

jd sebab tu profile aku nama aku yang sebenar

berbalik pd 2++ orang tadi yg mostly aku tak kenal
bukan tak kenal apa cuma nama....

kesian mak bapak bagi nama sedap2 siap pening kepala nak pilih nama satu
nama glamer jugak yg ko letak

apa ko igt ko artis ke!!! hahahahaha

aku ni walaupun dari kecik orang selalu permainkan nama aku
maklumlah nama kampung

noraziza...
dorg siap ejek nyanyi lagu azizah tu bagai
tp aku rilex je
dh itu nama aku takan nk meroyan

tak macam dak own
siap nk tukar nama kepada tony stark
hahahhaha bdk tu dh besar nnt harap dia baca blog aku ni
and dia termalu sendiri

so apa aku buat dengan 2++ td tu
aku ambil keputusan ada yg aku biarkan je and ada yg aku terus ignore

maaf lah kalau korang ada baca ni kalau masih nk jd kawan aku kt fb sila anta private mesej bg tao korang sape

sebab aku mmg takkan add orang yg aku tak kenal

sekian

cikweenkata: artis ke ko hahahahaha

xoxo - cikween

3 comments:

Mya said...

samalah dgn akak.
rasa dah delete banyak dah.. tapi awat macam masih banyak jugak lagi friend ni hehe.
kalau boleh nak tinggalkan kwn yg betul2 rapat n family members je..

Unknown said...

agak2 Ryoma Echizen kena terpias senarai deleted pren x? heheheehehe

♥cik.mental♥ said...

ai loike entry nih
hihihihi...