thanx korang

Thursday, May 2, 2013

SELEPAS SEBULAN LEBIH

lama gila tak membelog.. bersawang sudah disini sana.. dalam pantang tak boleh menyapu jd kita abaikan je lah dulu eh

hahahahaha

poyo lah kan nk ckp busy jaga anak tp sebena nyer elok je aku online tiap2 hari. malas nk update sebena nyer

malas nk masukkan gambar malas nak menaip
yg aku tau makan tido makan tido sambil menyusukan anak

huehuehue

berat badan dh kembali asal
kembali asal tu ko lah badan aku mmg gemok dr sebelum mengandung lg nak dapatkan berat badan waktu anak dara jgn harap lah

nak nyer menyusukan anak ni nurse asek paksa aku makan je
sebab dada kanan aku kurang susu
jd tell me how aku nk diet segigihnya

sobbbbb

perkembangan anakku izz zara setelah sebulan lebih ni



dh pandai senyum skit2 bila kita agah
especially bila tok lan ngan tok ma dia agah lah kalau aku agah dia buat muka takde perasaan je

hari tu timbang dh naik 1kg dari berat waktu lahir
sekarang ni dh pandai tido lambat
kalau tak cecah kol 11/12 jgn harap dia nak tido

sian ngan aku ngan tok ma dia
tok ma dia lah byak tidokan dia sebab kalau dengan aku celik je bijik  mata nyer huhuhuuh

pandai kalau abah dia keja takde kt umah mmg malam tu dia gelisah lah
mcm tak tentu arah... jd amek baju abah dia yg tak basuh kasik dia cium
ko bau lah ketiak masam abah ko tu hahahahaha

omak eh ni tak sabar dh menamatkan tempoh berkurung
lalalalala

sikit je lagi eh
start isnin depan im like a birdddddddddddd

so far itu je lh kot
yang lain nnt kita update lagi

daaaaaa

cikweenkata : malas nk kejaaaaaaaa

xoxo-cikween

No comments: