thanx korang

Friday, October 12, 2012

TIME SUSAH BARU NAMPAK MUKA

adalah sorang kawan aku
tp tak boleh kot nk panggil kawan

just panggil kenalan
walaupun dh berbelas tahun kenal kan

eh takde lah berbelas sgt
baru 12 tahun gitu kenal

tp walaupun kenal dh 12 tahun
itu tak menjanjikan kita kenal luar dan dalam

dulu
ada sesuatu yang dia buat sangat2 menyakiti hati aku
tp aku lupakan
sebab atas dasar kawan eh kenalan

tp dia buat balik
so wajarkah aku maafkan?
dh lah time susah baru nampak muka

baru teringat nak call kita

time senang
wahhh ko terus lupa kan

siap sebok menjaja2 kisah hidup orang

takperlah aku tak nak balas apa
cuma aku tak nak amek tao sgt dh hal ko kot
ada masalah ko settle sendiri

sekali ok aku maafkan
ni dh berkali2

jadi ko pikirlah sendiri

cikweenkata: alahai temannnnnnnnnn eh kenalan

xoxo-cikween

No comments: