thanx korang

Tuesday, October 16, 2012

BLOG YANG BOLEH BUAT KITA HAPPY

balik keja
dh tentu penat + stress

smp umah mandi + solat

sekarang ni je aku rajin mandi awal
sbb bubu dh pesan kena mandi sebelum maghrib
so kalau aku terlepas nk mandi di sekitar waktu tu
mmg smp ke esok lah aku tak mandi

hahahahha

tak mandi tp aku lap2 lh apa yg patut
ko takkan nk tido dgn badan berkerak
dulu waktu bujang2 boleh lah kan
balik keja masuk bilik terus tido smp esoknya

bangun and pergi keja balik
owhhh
tabiat waktu muda remaja

tp semalam agak stress kt pejabat
isnin kan
keja banyak
mmg banyak sgt

balik umah tgk bilik aaaaaa
ni bilik ke tempat kucing beranak
ahad dh settlekan almari
yg berkali ganda lg hebat dr tempat kucing beranak
hahahaha

dh siap sume
kita panaskan bubur kacang
bekalan dari bonda tersayang

bubur kacang + roti + teh o

bestttttttt

roti tu ko cubit kecik2
rendam dalam bubur kacang tu

pergghhhh
hebattttt

dah siap panaskan lepak dpan lap top sambil makan
dua blog yg wajib aku baca

blog si peej ngan nowa

serius blog yang paling jujur aku rasa
blog yg tak plastik
apa yg dorang cerita mmg smp terus ke jiwa

aku tak suka blog org yg suka nk tunjuk cantik je
sedangkan gambar tu dh mmg tao di edit

alahaiii tak boleh terima sungguh

owh yer maaf
mggu ni tak sempat nk buat auto publish entry
sbb ai balik melaka

cikweenkata: mekasih yer pd yg sudi baca

xoxo-cikween


No comments: