thanx korang

Wednesday, July 25, 2012

another ramadhan....

ya allah
lama nyer tak bukak blog
tak update
tak blogwalking

rindu kt kawan2 blog
rindu kt zaman dulu2

bukan rindu kt zaman jahiliah dulu

tp kdg2 rindu zaman
kuar lepak minum ngan kawan2 kt kedai sampai lewat malam
maklumlah bujang time tu kan
lgpun own tak duduk dengan aku

so bile own dh duduk dengan aku
memang rasanya masa aku habiskan utk dia

yerlah brapa tahun own duduk jauh dengan aku
mmg lah tiap weekend balik labu
tp perasaan dia tak sama

bila tengok dia membesar
depan mata sendiri bestnyerrrrr
melayan kenakalan dia
karenah dia yg boleh buat pecah kepala

kdg2 teringin nk lepak dengan kawan2 lama
yg rasanya dh mula menjauhkan diri
tp tak boleh
aku kena pk own yg bersekolah
takkan nak bawak dia melepak smp lewat malam kan

tak kisah lah kalau orang dh tak nak kawan
janji aku tak susahkan orang lain

cik ween kata : harap2 tahun ni puasa penuh...amin


xoxo - cik ween

4 comments:

AkUFiZA™ said...

Aku selalu adaaaaa~

Unknown said...

berpuasa penuh ker ini tahuN? aminn

Cikwa said...

idup kite utk anak2, utk suami..kawan2 tu dia datang dan pergi kan..bile senang baru mencari bile susah takdenye nak tunjuk muke..

cik gObu said...

mcd
thank you babe

sis zura
btol setuju sgt
bila dh takde kwn
baru lah nk tunjuk muka
baru lah nmpk kita ni

dh 2-3 kali dia buat benda yg sama
still sabar lg
tp pas ni takde lah kan

;)