thanx korang

Monday, June 25, 2012

bila kawan jd lawan




bila kawan jd lawan
tp layak ke ko ku gelar kawan
mmg lah suatu ketika dlu
ko kawan yg paling aku sayang
tp semuanya dh melayang

bila aku ingin berubah ke arah kebaikkan
kwn yg baik patutnya sokong aku
paham situasi aku

ni bila rentak dh berbeza
kau mula menjaja cerita

allah tu maha kaya
dia tunjukkn aku siapa sebenanyer kawan
dan lawan

bila rentak kita berbeza
saling x memahami
persahabatan yg retak bagai kaca
x mungkin dpt kembali

maafkan kalau aku x boleh seperti dlu

cik ween kata : tikam dada ok lg tp bila ditikam dr belakang sakit x terperi

xoxo cik ween

- Posted using BlogPress from my NOKIA 3210

2 comments:

KAK RAINBOW said...

susah nak cari kawan yg betul2 baik sekarang kan

eMMe said...

hurm... bile ade perselisihan faham, elok la diselesai kan dgn aman...
tapi lain lak jadinye... dirobek2 lagik ade la... sabar ween..sabar...