thanx korang

Tuesday, May 8, 2012

KNIGHT AND DAY 2010

ok aku tahu agak ketinggalan
sungguh aku ni kan

mcm org duduk dalam gua

tp baru2 ni aku ada menonton citer knight and day kt astro
huhuhuhu

selepas 2 tahun baru nk tgk
and aku dh tgk
berkali2 kot
bkn sebab astro asek ulang citer yg sama jek
tp aku mmg jatuh cinta ngan citer tu

walaupn aku takde lah brape minat ngan cameron diaz ni
yer dia takde buat salah apa2 pun kt aku
cuma aku termeluat bila dia couple ngan justin dlu
huhuhuh

bkn justin bieber eh

tp cara habis lah citer ni

romantik pn ada
aksi pn ada

yg penting
tengok sambil berangan
hahahaha

and cantik tol austria eh
one day dapat lah ke sana

juga berharap
one day body ku
meletop2 mcm body cameron diaz
hahahaha
*lempangdirisendiri

'with me...without me'

cik ween kata : ulang kali tgk pn tak bosan oke

2 comments:

Cikwa said...

haah, besh cite nih..manjang nak cemolot jek..hehehe..tp besh action dia..

cik gObu said...

hhehehe suka part with me without me

comel sgt kan kan kan